پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۳۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۵
مدیرعامل بنیاد احسان گفت: با همکاری وزارت رفاه و نهاد‌های حمایتی در راستای شناسایی ۳ میلیون زن بد سرپرست و بی سرپرست همکاری می‌کنیم.

شعار سال:سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام ، اظهار کرد: برنامه‌هایی داریم که بانوان را وارد عرصه‌های نوآورانه کنیم و برخی از خانم‌های بی سرپرست و بد سرپرست به صورت حداقلی تحت پوشش نهاد‌های حمایتی هستند و بسیاری نیز تحت پوشش هیچ نهادی نیستند.
 
او با بیان اینکه نگاه ما برای عرصه بانوان به صورت حداکثری است، بیان کرد: بانوان زیادی در حال حاضر خودکفا شدند، ولی ممکن است آسیب‌های دیگری در خانواده‌های خود داشته باشند.
 
سلیمانی ادامه داد: با مجموعه‌ بزرگی در سبزوار همکاری داریم که در ۴۵ روستا بانوان بد پرست و بی سرپرست را شناسایی و اشتغال این افراد را ساماندهی کرده است و سبد‌های معیشتی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند؛ همچنین برای فروش محصولات تولیدی آن‌ها را حمایت می‌کنند.
 
مدیرعامل بنیاد احسان افزود: اگر این چنین اقدامات با جریان نوآوری همراه باشد می‌توانیم در موضوعی، چون حمایت از زنان خوب عمل کنیم.
 
او با بیان اینکه با همکاری وزارت رفاه و نهاد‌های حمایتی در راستای شناسایی ۳ میلیون زن بد سرپرست و بی سرپرست همکاری می‌کنیم، گفت: بنا داریم در بنیاد احسان مراکز نوآوری بانوان را به صورت تخصصی پیش ببریم که هر کدام بر روی موضوعی خاص تمرکز کنند.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان  ، تاریخ انتشار:   2 فروردین 1400، کدخبر: 7699720، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
چه طرح پسندیده ای بازم دم وزارت خونه گرم که داره باهاشون در این زمینه همکاری لازم رو میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین