پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۵۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
سلطانی فر در خراسان جنوبی مدعی شده که تا پیش از سال ۹۲ تعداد سمن‌های جوانان کمتر از ۸۰ مورد که امروز این تعداد به مرز ۳هزار و ۴۰۰ رسیده است که این ارقام رشد ۴۰ برابری را نشان می‌دهد. باید از ایشان پرسید که کارآمدی این تشکل‌ها چقدر است آقای وزیر؟ بقول قدیمی‌ها، کو دنبه اش!
شعار سال: مسعود سلطانی‌فر گفت: با راه اندازی و توسعه خانه‌های جوان و سرمایه گذاری در این بخش به دنبال توانمند سازی جوانان، به عنوان کادر مدیریتی آینده کشور هستیم.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تلاش ما بر این بوده تا بتوانیم زمینه مشارکت جوانان را در امور مختلف فراهم کنیم.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: تا پیش از سال ۹۲ تعداد سمن‌های جوانان کمتر از ۸۰ مورد که امروز این تعداد به مرز ۳هزار و ۴۰۰ رسیده است که این ارقام رشد ۴۰ برابری را نشان می‌دهد.

به گفته سلطانی‌فر در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید، هیچ خانه جوان فعالی وجود نداشت، اما این تعداد امروز به عدد ۱۴۰ رسیده است.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: با راه اندازی و توسعه خانه‌های جوان و سرمایه گذاری در این بخش به دنبال توانمندسازی جوانان، به عنوان کادر مدیریتی آینده کشور هستیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۵۸۳۶۶، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
0
تا به كي بايد اوضاع رو در زمينه بهبود معيشت مادي و معنوي جوانان رها شده بذاريم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین