پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۰۸۳
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
سازمان هواپیمایی کشوری از ثبت ۲۲۵ فقره شکایت مسافران از شرکت های هوایپمایی داخلی و ۴۰ شکایت مسافران از آژانس های فروش بلیت هواپیما در اسفند ماه سال گذشته خبر داد.

شعار سالسازمان هواپیمایی کشوری جدول پایش شکایات مسافران از عملکرد شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های فروش بلیت مربوط به اسفند سال ۹۹ را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، مجموعاً ۲۲۵ شکایت از شرکت‌های هواپیمایی و ۴۰ شکایت از آژانس‌ها و در مجموع ۲۶۵ فقره شکایت به ثبت رسیده است. این سازمان به ۲۵۱ فقره از شکایات معادل ۹۵ درصد آنها به شاکیان پاسخ داده است.

بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی، ایران‌ایر با ۵۱ شکایت، بیشترین میزان شکایات واصله از مسافران را داشته و قشم‌ایر با ۲۹ شکایت در رتبه بعدی قرار دارد.

کمترین میزان شکایات نیز به هواپیمایی پویا با «بدون ثبت شکایت» و شرکت هواپیمایی فلای‌پرشیا با یک فقره شکایت اختصاص دارد.

همچنین از نظر درصدی ایران‌ایر با اختصاص ۲۲ درصد کل شکایات واصله به این سازمان از مجموع کل شکایات، در رتبه اول پُرشکایت‌ترین شرکت‌های هواپیمایی داخلی در ماه گذشته قرار دارد.

در رتبه دوم نیز قشم‌ایر با ۱۲.۳ درصد پُرشکایت‌ترین ایرلاین داخلی در اسفند سال گذشته بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ایران آنلاین، تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۸۷۹۰۳، www.ion.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین