پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۶۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: شروع ماجرای سراوان کاملا منظم، برنامه‌ریزی‌شده و از پیش‌تعیین شده بود، زیرا در همان ساعات اولیه شبکه‌های معاند آمادگی پوشش و عملیات روانی در این خصوص را داشتند.

شعار سال: آیت‌الله مصطفی محامی روز چهارشنبه در دیدار نماینده مردم سروان، سیب‌وسوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی با وی، اظهارداشت: متاسفانه رسانه‌های ما در اطلاع‌رسانی حادثه سراوان بسیار ضعیف عمل کردند و باید از مردم فهیم و نجیب سیستان و بلوچستان تشکر و قدردانی کرد زیرا که با وجود عملکرد ضعیف رسانه‌های ما و در مقابل تبلیغات گسترده دشمن مردم بصیرت به خرج دادند و همراهی با دشمنان انجام نشد و پای نظام خود ایستادند.
وی با ابراز تشکر از عملکرد خوب نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در کنترل اوضاع و عدم‌درگیری با مردم ادامه داد: افراد معترض حاضر در فرمانداری سراوان به دنبال حل گرفتاری خودشان بودند و با نظام مشکلی نداشتند در نتیجه در اعتراضات داخل فرمانداری هیچگونه تعرضی به عکس امامین انقلاب صورت نگرفت.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اتفاقات رخ‌داده باعث جلب توجه مرکزنشینان به مقوله مرز و سوخت در استان شده و باید از این فرصت پیش‌آمده نهایت استفاده انجام شود و با انجام کار کارشناسی شده  راه‌حل‌ها  و طرح‌های مناسب در خصوص سوخت و افزایش تولید و بهبود معیشت مردم ارائه شود.
وی خواستار همراهی نمایندگان سیستان و بلوچستان، یک‌صدایی و پیگیری این مساله در مرکز کشور شد و تصریح کرد: یکی از پیشنهادات در خصوص سوخت این است که سوخت به همان قیمت فروش در خلیج‌فارس، از طریق مرز به کشورهای همسایه فروخته شود و البته جلوی قاچاق سوخت گرفته شود در این صورت با وجود سود کمتر اما کمیت بیشتر می‌شود و در مقابل می‌توان بخشی از سود آن را برای مردم و در پروژه‌های عمرانی، معیشتی و ساخت راه‌ها هزینه کرد.
ملک‌ فاضلی نماینده مردم حوزه انتخابیه سراوان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با تبریک سال نو به بررسی ظرفیت‌ها و تهدیدهای پیش‌رو در مرز سراوان پرداخت و گزارشی از آخرین فعالیت‌های انجام شده در این منطقه را ارائه کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیدبان ایران، تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۵۰۵۶، www.didbaniran.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
0
0
این روزها رسانه ها و یا به قول ایشون شبکه های معاند مثل قدیم نیست که خبر به دستشون دیر برسه ماشالله اینترنت فرصت خبر رسانی رو خیلی بهتر از قبل فراهم کرده به جای توهم توطئه دردی از درد مردم رو حل کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین