پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۸۰۹
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴
‏حجت نیکی ملکی رییس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام در توییتر خود نوشت: دوستان عزیزی سوال پرسیدند چرا برای ساخت واکسن باید یک کارخانه از ابتدا ساخته شود؟

شعار سال: اولا برای تولید بیش از ۱۲ میلیون دز واکسن ویروس کشته شده و نصب خط تولید در این کارخانه قریب به دو هزار مترمربع فضای BSL3 نیاز بوده و ایجاد شده است که در تمام کشور حتی یک دهم این فضا هم وجود ندارد..

‏ثانیا کارخانه های تولید واکسن را به دلایل زیست محیطی نمیشود هر جایی ساخت و به زیرساخت هایی احتیاج دارد که بهترین نقطه برای این نوع کارخانه از نظر زیرساخت ها و موقعیت مکانی شهرک دارویی هست فلذا این کارخانه در شهرک دارویی ساخته شد

‏ثالثا گلوگاه تولید واکسن در کشور بحث خط تولید صنعتی و کارآزمایی بالینی است و ساخت کارخانه به هیچ وجه گلوگاه نبوده و به مدد کار جهادی مهندسان، تکنسین ها وکارگران این پروژه، این پروژه از رکورددار های ساخت در کشور بوده و تولید واکسن حتی یک ثانیه به دلایل ساخت کارخانه عقب نیفتاده است.

‏از تمام مدیران، دانشمندان، مهندس ها، تکنسین ها و کارگرانی که در این روزها برای ساخت کارخانه واکسن و راه اندازی خط تولید مجاهدانه تلاش کردند و خالصانه برای مردم جنگیدند و حتی برخی در لحظه تحویل سال از خانواده هایشان دور بودند صمیمانه و خاضعانه سپاسگزارم و به آنها افتخار میکنم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت نبض بازار، تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۰۶۳۹، www.nabzebaazaar.com.

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین