پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۸۷۱
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
یکصدمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان اصفهان با حضور معاون دادستان کل کشور برگزار شد.
شعار سال: سعید عمرانی، معاون دادستان کل کشور با تأکید بر اهمیت تحقق حقیقی و عملی شعار سال بیان داشت: در شرایطی که کشور در جنگ اقتصادی به سر می‌برد و دشمنان در همه حوزه‌ها با شکست مواجه شده و تنها راه را هدف قرار دادن وضعیت معیشت مردم تشخیص داده اند و مردم نیز تاکنون با مقاومت در این میدان همانند جنگ نظامی در مقابل دشمن ایستادگی می‌نمایند، مسئولیت مسؤولان بسیار سنگین خطیر و سرنوشت‌ساز خواهد بود.
 
بهبود فضای کار و صنعت با حذف موارد زائد و اصلاح مقررات ناکارآمد در سایه تعامل، محقق می‌شود

وی افزود: بی‌شک پشتیبانی و رفع موانع تولید به دست ما مسؤولان است و چنانچه توجه ویژه و کافی به مشکلات و مسائل مرتبط با تولید و اقتصاد صورت نپذیرد زیان‌ها و خسارات جبران‌ناپذیری گریبانگیر کشور خواهد شد. چرا که محصول اقتصاد مریض جز فقر فساد و معضلات اجتماعی نخواهد بود.

معاون دادستان کل کشور با اشاره به اینکه بهبود فضای کار و صنعت با حذف موارد زائد و اصلاح مقررات ناکارآمد در سایه تعامل، محقق می‌شود گفت: دستگاه‌های حاکمیتی با تفکر سازنده و تعامل و همکاری خواهند توانست در مسیر تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در این خصوص و حل مشکلات کشور بدون نیاز به بیگانگان گام بردارند.

وی ابراز امیدواری کرد با همت بلند و عزم جزمی که در مردم و مسؤولان وجود دارد در سال جدید شاهد اتفاقات و وقایع خوبی در مسیر رونق تولید و تحقق عملی و واقعی شعار سال باشیم.

در پایان، اعضای جلسه به بیان مشکلات واحد‌های تولیدی استان و ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و مصوباتی نیز در جهت رفع این مشکلات به تصویب رسید.

لازم به ذکر است، معاون دادستان کل کشور به اتفاق مسؤولان قضایی و اداری استان از چند واحد تولیدی در معرض خطر ورشکستگی بازدید به عمل آورده و تصمیمات حمایتی در راستای حل مشکلات آن‌ها اتخاذ نمودند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۰۶۰۳۴۵، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین