پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۱۹۳
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
برخی از کارشناسان معتقدند که وزارت نیرو یک جور‌هایی مثل قوطی دربسته اداره می‌شود و کمترین تعامل و پاسخگویی به افکار عمومی وجود دارد. طوری خود را لحاف پیچ کرده اند که یا صدای مردم را نمی‌شنوند یا مردم از حرف هایشان سر در نمی‌آورند. قول خرید برق به بخش خصوصی دادند، بروید ببینید چند نیروگاه کوچک راضی است؟ حالا سنگ اندازی برای خرید آب از آب شیرین کن‌های هسته‌ای می‌کنند و وعده‌های سر خرمن می‌دهند. آقای اردکانیان، چند چندی دادا، راستی چقدر از بیت المال در رو و پشت فیش حقوق می‌گیری؟ بهتر نیست، تعاملاتی هم با افکار عمومی داشته باشی؟ مشاور رسانه‌ای و روابط عمومیت حرف و نظر شون در مورد این پیشنهاد چیه؟ باز هم می‌خواید بشکل زشت گزینشی به سمت و سوی خاص برید و خودتوجیهی داشته باشین؟ منتظر شنیدن و انتشار ناگفته‌هاتون هستیم.
شعار سال: در صورت ساخت آب شیرین کن‌های هسته‌ای در دو نیروگاه در بوشهر و توافق وزارت نیرو با سازمان انرژی اتمی برای خرید تضمینی آب، کام مردم مناطق کم آب کشور شیرین می‌شود.
 
تعداد بازدید : 6


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار ۲۱ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۷۲۱۹۰۰، www.yjc.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین