پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۲۷۹
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۱
معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: از برگزاری مسابقات بین المللی دوومیدانی به میزبانی خراسان رضوی خوشحالم.
شعار سال: مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در جریان مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع)، گرامیداشت استاد علی باغبان‌باشی اظهار داشت: خوشحالم که افتخار برگزاری اولین رقابت‌های فضای باز دوومیدانی بعد از انقلاب به استان خراسان رضوی رسید.

وی اظهار داشت: مایه مباهات است که برای نخستین بار پس از انقلاب رشته دوومیدانی ایران در بخش بین المللی میزبانی رقابت‌ها را برعهده گرفته و این افتخار بزرگ نصیب استان خراسان رضوی شده است.

وی گفت: قطعا در وزارت ورزش و جوانان در بحث مدیریت برنامه ریزی برای ورزش‌های قهرمانی، برنامه‌های حمایتی ویژه‌ای از رشته دوومیدانی خواهیم داشت چرا که باید بیش از پیش به رشد و اعتلای مادر ورزش‌ها اهمیت داد.

وی ادامه داد: به رغم مشکلات موجود در بحث شیوع ویروس کرونا در جهان، با گام بزرگی که فدراسیون دوومیدانی برای با برگزاری این مسابقات بین المللی برداشته است، قطعا مسئولین وزارت ورزش و جوانان از این پس نیز نگاه ویژه‌ای به دوومیدانی خواهند داشت.

علی نژاد در پایان از شهرداری مشهد، علیرضا تاج فیروز مدیر عامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی، فرزاد فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی برای حمایت ویژه‌ای که در برگزاری این مسابقات داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از دانا، تاریخ انتشار:۲۲ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۱۷۲۳۶۵۵، www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین