پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۴۳۱
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
دونده ایران در المپیک توکیو گفت: با اینکه کفش‌هایم را با خودم به ورزشگاه آورده بودم، اما متاسفانه هر چه گشتیم پیدا نشد و حس می‌کنم متاسفانه آن‌ها را دزدیدند.
شعار سال: حسن تفتیان در جمع خبرنگاران پس از کسب مقام دومی در رقابت‌های جام امام رضا(ع) مشهد، اظهار کرد: در این رقابت‌ها همه چیز عالی و خوب بود. ۱۰۰ درصد کار ما دونده‌ها وابسته به کفش‌هایمان است و این اتفاق بد باعث شد که نتوانم در فینال به مقام بهتری دست یابم.

وی افزود: اتفاق خیلی خیلی بدی رخ داد، کفش هایم را حس می کنم دزدیدند و همین موضوع باعث شد نتوانم این رقابت را خوب تمام کنم. کفش هایم را با خودم آورده بودم و در کیفم بود، اما در ورزشگاه ناگهان متوجه شدم کفش‌هایم نیست.

نماینده ایران در المپیک توکیو افزود: بعد از این مسابقات، اردوهایم را در فرانسه برای المپیک آغاز می کنم. در ۸ مسابقه بین المللی در سطح لیگ الماس و ورلدچلنج‌ها شرکت خواهم کرد. امیدوارم ۱۱ مرداد روز دوومیدانی ایران در المپیک باشد و اتفاقی خوب رقم بخورد. حضور در رقابت های مشهد برایم هیجان زیادی داشت. اصلا شرایط مسابقه را نداشتم، اما چون مشهد میزبان بود در آن شرکت کردم.

وی افزود: کفش‌هایی که برای مسابقه پوشیدم برایم بزرگ بود و حتی در استارت هم تعادلم را از دست دادم.
تعداد بازدید : 8

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرآنلاین، تاریخ انتشار ۲۴ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: 1503830، www.khabaronline.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین