پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۶۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
سازمان قضائی نیرو‌های مسلح استان زنجان آمادگی خود را برای همکاری در جهت رسیدگی به پرونده شهادت دو محیط بان زنجانی و برگزاری کلاس‌های آگاه سازی حقوقی و قضائی اعلام کرد.
شعار سال: رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح زنجان به همراه دادستان نظامی استان با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان دیدار و یاد و خاطره محیط بانان شهید مهدی مجلل و میکائیل هاشمی را گرامی داشتند.

حسین غفران نیا رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح زنجان در این دیدار، شغل محیط بانی را مهم و تأثیرگذار و در عین حال سخت و طاقت فرسا دانست و افزود: علاقه و تعهد محیط بانان موجب ایستادگی و تحمل سختی‌ها در انجام وظایفشان است و اگر این عامل نبود شاید کار کردن در این شرایط بسیار سخت‌تر می‌شد.

وی ضمن اشاره به دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر رسیدگی سریع به پرونده و مجازات عاملان این جنایت آمادگی سازمان قضائی نیرو‌های مسلح را جهت همکاری در روند رسیدگی به پرونده اعلام کرد.
 
آمار شهدا و مجروحین محیط‌بانی در ایران بسیار نگران کننده است
 
 
آمادگی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برای رسیدگی به پرونده شهادت دو محیط‌بان زنجانی


ناصر اصل کریمیان دادستان نظامی استان زنجان نیز ضمن تقدیر از رشادت‌های محیط بانان کشور گفت: سازمان قضائی نیرو‌های مسلح برای برگزاری کلاس‌های آگاه سازی ویژه محیط بانان آمادگی دارد.

حسین آب سالان مدیر کل حفاظت محیط زیست استان نیز در این دیدار توضیحاتی در خصوص این جنایت هولناک ارائه کرد و از همکاری و پیگیری دستگاه‌های انتظامی و قضائی استان و کشور همچنین توجه ویژه رئیس قوه قضائیه تشکر کرد.

وی گفت: امیدواریم مراحل رسیدگی به این جنایت سریع انجام شده و مجرمان به سزای اعمال خود برسند تا درس عبرتی برای دیگر اشرار و متخلفان شود.

آب سالان با اشاره به ۱۴۵ شهید و بیش از ۴۰۰ مجروح محیط بان در سراسر کشور گفت: این آمار بسیار نگران کننده و قابل توجه است و باید تلاش شود تا از جان این عزیزان محافظت شود.

وی ضمن استقبال از برگزاری کلاس‌های آگاه سازی برای محیط بانان از مسئولین سازمان قضائی نیرو‌های مسلح استان خواست تا در اسرع وقت هماهنگی‌های لازم را برای برگزاری این کلاس‌ها به عمل آورند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دانا، تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۷۲۴۶۲۰، www.dana.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
امان از دست این ماجراجویی هایی که اوضاع رو برای محیط بان ها بد کردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین