پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۹۳۳
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
علیرضا دبیر در برنامه ورزش و مردم مدعی شده است که بانک پشت قصه خانه کشتی ، این مکان را تحویل نمی دهد و اگر نه ما آماده هستیم؛ کشتی بزرگتر از من و امثال من است . باید از ایشان پرسید که به هر دلیلی بین شما و بانک مورد نظر تفاهم های لازم برقرار نشده است، چه لزومی دارد که بانک را در نقش اسپانسر زوری تصور نمائید؟ چه لزومی دارد که بحث را به انحراف کشانده و بشکل بچه صفتانه ، به ربا بپردازید؟ آیا شما متخصص اقتصاد اسلامی یا صاحب نظر در حوزه بانکداری هستید یا صرفا دبیر حمایتی در یک فدراسیون؟

شعار سال : علیرضا دبیر در برنامه ورزش و مردم مدعی شده است که ، بانک پشت قصه خانه کشتی ، این مکان را تحویل نمی دهد و اگر نه ما آماده هستیم. کشتی بزرگتر از من و امثال من است؛ اگر ربا در بانک های ما جمع شود سیستم اداری مملکت اصلاح می شود.وقتی بانک‌ها به حرف بزرگتر‌ها گوش نمی دهند، من از پس آنها برمی‌آیم؟!
باید از ایشان پرسید که به هر دلیلی بین شما و بانک مورد نظر تفاهم های لازم برقرار نشده است، چه لزومی دارد که بانک را در نقش اسپانسر زوری تصور نمائید؟ چه لزومی دارد که بحث را به انحراف کشانده و بشکل بچه صفتانه ، به ربا بپردازید؟ آیا شما متخصص اقتصاد اسلامی یا صاحب نظر در حوزه بانکداری هستید یا صرفا دبیر حمایتی در یک فدراسیون؟
شما در جلسات اول برگزار شده با همان بانک چه زیاده خواهی هایی را مطرح نموده بودید، یادتان هست؟ آیا مدعی نشده بودید که ده ها برابر این مبلغ را می توان از سایر بانک ها گرفت ؟ مبلغ گرفته شده از بانک فلان، چقدر بوده است ؟ ربا فقط در یک بانک که نظرتان جلب نکرده وجود دارد یا در نظر شما در کل بانک های کشور! که در آن صورت احتمالا بدیل تشویش اذهان عمومی، باید پله های دادگاه را بالا و پائین بروید.
چرا باید بانکی که در حوزه مسئولیت اجتماعی یکی از بانک های پیشرو است ، صرفا با شخص شما مشکل پیدا کرده باشد؟ چرا بانکی از قبلا حتی حامی شما بوذ، الان بدین گونه باید مورد قضاوت قرار گیرد؟ چرا بانکی که از کمک های میلیاردی در قالب مسئولیت اجتماعی به ورزش کشور ( خصوصا کشتی ) دریغ نمی کرد، الان باید مورد اتهام شما باشد؟ بهتر نیست، اندکی به گذشته برگردید و اقدام به بازبینی عملکرد خودتان و تا اندازه کمی ،آن دو مدیر ارشد بزرگوار ورزش کشور کنید؟ 

راستی از دادگاه و پاسگاه صحبت شد، با کدام جرم و اتهام باید با یک اسپانسر در دادگاه و مواجه گردید؟ مدیران قبلی فدراسیون چه نوع برخوردی با مدیران آن بانک داشتند؟ بانک چه منفعت احتمالی می تواند در ورزش کشتی داشته باشد، جز ایفای مسئولیت اجتماعی و پرداختن به یک کار دلی و عاشقانه . منصف باشیم . 
آیا بهتر نیست که رسم پهلوانی را هم در کنار رسم قهرمانی تمرین کنید؟

سخاوت ها برقرار است و حمایت ها جاری، منتهی آداب هر کاری هم می بایست رعایت شود و چارچوب های قانونی و عرفی و اخلاقی مورد توجه قرار داشته باشد. به ضرب و زور که نمی شود نظر اسپانسرها را جلب کرد. اینکه در جلسات یک نوع صحبت شود و در نشست با دیگران نوعی دیگر، حتی پسندیده برای یک ورزشکار آماتور هم نیست، چه رصد به یک قهرمان جهانی و مدیر یک حوزه و فدراسیون ورزشی(در لفافه گفته شد آنچه که باید گفته می شد).
*** کنده یه چاک ، نام یکی از فنون کشتی می باشد.

تعداد بازدید : 17


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین