پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۰۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
استاندار کرمان گفت: تمام صنایع باید درصدی از فعالیت‌های خود را به مسئولیت اجتماعی اختصاص دهند لذا رسالت و وظیفه آن‌ها حمایت از ورزش این استان است.
شعار سال: علی زینی‌وند در نشست صمیمی با هیات‌های ورزشی استان کرمان با بیان اینکه حتما باید توجه و فکری برای هیات‌های ورزشی شود افزود: شرم آور است که قهرمان ما برای ۱۰ میلیون تومان از اعزام جهانی بازبماند.

وی اظهار داشت: اعتبارات بزرگی در کرمان وجود دارد که از این میزان باید سهمی به ورزش استان این استان اختصاص یابد لذا ضمن برنامه ریزی هدفمند، آن را به صنایع تکلیف می‌کنیم.

استاندار کرمان گفت: حق را باید گرفت و در تمامی زمینه‌ها به ویژه ورزشکاران استان زرخیز و ثروتمند کرمان باید توازنی ایجاد شود لذا باید چند راهکار را پیگیری کنیم و اراده داریم که از آن حمایت کنیم.

وی بیان داشت: هر صنعت و واحد‌های تولیدی که از انجام وظایف و مسئولیت اجتماعی بر مبنای برنامه عادلانه، استنکاف کند تا در این استان هستم رسما مصاحبه و استنکاف آن را اعلام می‌کنم.

وی با بیان اینکه پول صنایع می‌تواند به گردشگری و ورزش کمک کند افزود: هیات‌ها با رسانه‌ها مصاحبه کنند که مردم بدانند از قهرمانانشان حمایت نمی‌شود.

زینی وند تصریح کرد: رویکرد قهرمانی استان کرمان باید تقویت شود و تیم داری و باشگاه داری برای معادن و صنایع بزرگ در دنیا علاوه بر پرستیژ اجتماعی و فرهنگی یک ضرورت تلقی می‌شود.
 
مسئولیت اجتماعی برای نفس کشیدن معادن ضروری است

وی افزود: ۹۹ درصد مردم در حالت عادی ارتباطی با نوع فعالیت معادن ندارند و سود انجام مسئولیت اجتماعی و تیم داری ورزشی ابتدا به شرکت‌های صنعتی و معدنی بزرگ می‌رسد.

وی ادامه داد: معادن به‌وسیله آن با بدنه اجتماع ارتباط برقرار می‌کنند و می‌توانند فعالیت خود را ادامه دهد که اگر این کار انجام نشود در نقطه‌ای فعالیتشان قفل می‌شود.
 
 
سود تیم‌داری ورزشی به شرکت‌های صنعتی و معدنی بزرگ می‌رسد


استاندار کرمان با بیان اینکه مسئولیت اجتماعی برای نفس کشیدن معادن ضروری است گفت: استفاده از ظرفیت‌های بومی نیازمند یک برنامه راهبردی است که این حوزه باید بررسی و برجسته شود.

وی با بیان اینکه با پرداخت قرارداد میلیاردی به مربیان مخالفتی نداریم به شرط اینکه موجب ارتقای آموزشی و حرفه‌ای منطقه شود عنوان کرد: ناعدالتی عریان و ظلم فاحش است که یکی بر زمین و یکی در آسمان باشد که این‌ها عقده‌های انباشته برای همه مردم می‌شود لذا باید توازن در پرداخت‌ها برقرار شود.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش با تبریک سال نو و فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان گفت: در حوزه ورزش باید وقت بیشتری بگذاریم، زیرا حوزه‌ای مهم، تاثیرگذار و چند وجهی است که باید جزو راس برنامه‌های استان باشد.

وی با بیان اینکه برخی از گله مندی‌ها در ذیل توجه استاندار رفع می‌شود افزود: کرمان به لحاظ ورزش از استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود و این جایگاه با توحه به ظرفیت ها، تاریخ و نیروی انسانی توانمند و تنوع جغرافیایی باید سرامدتر از رتبه کنونی باشد.
 
باید توازن در حوزه‌های مختلف استان کرمان ایجاد شود

وی با بیان اینکه باید توازن در حوزه‌های مختلف استان کرمان ایجاد شود که پس از جمع بندی به صورت جدی پیگیری و به این مقوله ورود می‌کنیم بیان داشت: مطالبه گری نیز در این زمینه ضروری است که این فرایند هم باید عادلانه و فنی باشد.

زینی وند افزود: استان کرمان در سرانه فضا‌های ورزشی اکنون بالاتر از میانگین کشور است و این امر ویترین ورزش استان را نشان می‌دهد که اگر رویه آن را کنار بزنیم، نامتوازنی بسیاری در استان مشاهده می‌شود و زیرساخت‌های ورزشی نیز به همینگونه هستند.

وی یادآور شد: در چهارگوشه استان و حاشیه شهر کرمان نامتوازنی بیداد می‌کند و برخی مناطق تفاوتی با یک استان مرزی ندارند لذا روسای هیات‌های ورزشی ما در این حوزه‌ها ورود کنند و توجه به رفع برخی از این نامتوازنی‌ها باشد.

وی ادامه داد: می‌توانیم در روستا‌ها بهترین قهرمانان را به علت اقلیم و سخت کوشی این مناطق بیابیم و از آنان قهرمانانی بسازیم لذا توجه به زیرساخت ورزش روستایی بسیار مهم است.

استاندار کرمان افزود: زیرساخت‌ها متناسب با بانوان نیز باید احداث و رسانه‌ها نیز در این خصوص به گفتمان سازی و مطالبه گری توجه کنند.

وی گفت: استان کرمان در سرانه فضای ورزشی جایگاه خوبی دارد و در ردیف استان‌های مدرن ورزشگاهی قرار گرفته، اما باید در شهرستان‌های دیگر نیز به تعادل در زیرساخت‌ها تاکید شود.

وی تاکید کرد: تکریم خانواده شهدا و جانبازان یک وظیفه و عین دفاع از امنیت ملی است که نبود آن استقلال و امنیت ملی را به خطر می‌اندازد و سرمایه اجتماعی ما افول می‌کند لذا شهدا باید تکریم شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گفتار نو، تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰، کدخبر: ۴۰۵۶۷، goftareno.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
چه خوب است که تیمهای ورزشی حامی داشته باشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین