پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۱۷۲
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
بعد از انتشار و رسانه‌ای شدن نامه مرکز حلال جهانی، سوالات زیادی در ذهن افکار عمومی در خصوص این مرکز و عملکرد آن ایجاد شده است. هرچند پیمان فلسفی قصد داشت با توضیحاتی چند از میزان این ابهام بکاهد، اما متاسفانه بر حجم ابهامات افزوده شد. حتی ضرورت پیدا کرد که حجت السلام تقوی، نماینده مجلس و عضو کمیسیون کشاورزی، در این خصوص توضیح دهند.

شعار سال:بعد از رسانه ای شدن نامه دکتر پیمان فلسفی در خصوص حق الزحمه ناظران ذبح شرعی واردات مرغ از ترکیه ، سوالات چند ذهن افکار عمومی را بخود مشغول کرده است.

*** شرکت مورد نظر چگونه در زیر مجموعه جهادکشاورزی یا هر بخش دیگر ثبت شده است؟ آیا جزو شرکت های دولتی است یا خصوصی

*** آیا واردات گوشت از یک کشور مسلمان نیازمند ناظر ذبح شرعی است؟

*** چرا شماره حساب شرکت بنام سید رضا تقوی، نماینده مجلس است؟ آیا ایشان با اینکار ، دو شغله محسوب نمی شوند؟
*** ....
دفاعیات دکتر پیمان فلسفی، مدیرعامل مرکز حلال جهانی هم شنیدنی است.

تعداد بازدید : 102

فلسفی، مدیر عامل مرکز حلال جهانی در خصوص حقوق و مزایای روزانه ناظران شرعی واردات مرغ: نظارت شرعی بر ذبح و صید قانون مشخص دارد؛ نامه ای هم که صادر کردم مبتنی بر قانون بود. حقوق هایی که در کشتارگاه های خارج از کشور پرداخت می شود، قانونی است. مبنای پرداخت ما، آئین نامه کارکنان دولت است.

به گفته این مقام مسئول بنابر آیین نامه حق ماموریت کارکنان دولت که ۲۰ سال اخیر مصوب شده، روزانه تا ۲۲۰ یورو، اجازه پرداخت حق ماموریت به ناظران شرعی بابت هزینه اسکان، تغذیه و غیره داده شده است.

قضاوت در خصوص این خبر را به خود خوانندگان فهیم پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، واگذار می کنیم.

 

اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین