پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۳۲۲
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۴
در هفته‌های اخیر علکرد خیره کننده سیدجلال حسینی در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس باعث تحسین همگان شده است. کاپیتان پرسپولیس که در ۳۹ سالگی به سر می‌برد، در چهار بازی تیمش توانسته تک گل سه امتیازی به ثمر برساند تا تیمش عملا با گل‌های او ۱۲ امتیاز به دست بیاورد.
شعار سال: در هفته‌های اخیر علکرد خیره کننده سیدجلال حسینی در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس باعث تحسین همگان شده است. کاپیتان پرسپولیس که در ۳۹ سالگی به سر می‌برد، در چهار بازی تیمش توانسته تک گل سه امتیازی به ثمر برساند تا تیمش عملا با گل‌های او ۱۲ امتیاز به دست بیاورد. از طرف دیگر او به عنوان یک مدافع هم نقش کلیدی در دفاع از دروازه تیمش داشته تا پرسپولیس با اطمینان خاطر از خط دفاع، کار کند. در این میان، اما حسینی عملا دستمزد کمتری نسبت به سایرین در پرسپولیس می‌گیرد.

بر اساس اطلاعاتی که منابع مطلع در باشگاه پرسپولیس در اختیار رسانه‌ها قرار دادند، سید جلال حسینی برای فصل ۹۷ – ۹۸، دستمزد یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی به عنوان پایه در قراردادش نوشته شده بود و در ادامه هم برای فصل ۹۸ -۹۹، رقم پایه قرارداد او به یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان رسید و حالا برای فصل ۹۹ – ۱۴۰۰، پایه قرارداد سید جلال حسینی به یک میلیارد و ۸۷۲ میلیون تومان رسیده است. این درحالی است که عملا قرارداد بازیکنان جدید این تیم و برخی دیگر بسیار بیشتر از مبلغ قرارداد سید جلال حسینی است.

نکته مهم ماجرا هم اینجاست که حسینی به همراه برخی دیگر از بازیکنان، پیش از آغاز فصل جدید، حدود ۴۰ درصد از طلب‌های خود را به باشگاه بخشیدند تا در شرایط سخت مالی، به پرسپولیس کمک کرده باشند.

باشگاه پرسپولیس تا به امروز، ۳۵ درصد از پایه قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی در فصل جدید را به حسابشان واریز کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو، تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۹۵۹۵۶۳، www.fararu.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین