پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۴۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
عضو تیم ملی کاراته بانوان درباره دریافت واکسن کرونا قبل از حضور در المپیک توکیو گفت: خیلی خوب است ما از این استرس‌ها دور می‌شویم. بخاطر اینکه برای کنترل کردن این بیماری شرایط خاصی باید ایجاد شود. زیرا مدت‌هاست که تمام تمرکزمان المپیک توکیو است و با دریافت واکسن از استرس دور شدیم.
شعار سال: حمیده عباسعلی اظهار داشت : ما نگران هستیم که این ویروس منتقل نشود به بدنمان چون که از تمرین مان دور می‌شویم و برای مدت طولانی باید تمرین انجام ندهیم و این برای ورزشکار حرفه ای خیلی سخت است. باید همه تلاشمان را به کار بگیریم که از خودمان مراقبت کنیم و خوشبختانه این اتفاق افتاد تا ما بتوانیم واکسینه شویم و برای ورود به المپیک این کار باید انجام می‌شد که دیگر آنقدر استرس نداشته باشیم.
 
یکسال از مسابقات دور بودم
 
دارنده سهمیه المپیک توکیو درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از حضور در المپیک توضیح داد: ما تقریبا دو هفته دیگر مسابقات لیگ جهان لیسبون پرتغال را داریم برای کسب سهمیه، بچه‌ها دارند آماده می‌شوند من هم قرار است در تیم باشم و بچه‌ها را همراهی کنم.

من گرفتن سهمیه‌ام قطعی است دیگر نیازی نیست در این رقابت‌ها نگران گرفتن سهمیه باشم، ولی چون من یکسال و اندی از مسابقات بخاطر آسیب دیدگی که داشتم دور بودم الان خدا را شکر به آن آمادگی رسیدم و آماده رقابت‌ها هستم.

امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد و یک محک خوبی باشد، چون یکسال از مسابقات دور بودم و بعد از آن هم برگردیم مسابقات المپیک را داریم و تمام ذهنمان را برای المپیک بگذاریم البته ما مدتهاست که تمام تمرکزمان المپیک است.

تعداد بازدید : 6

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۶۷۰۲۴، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
تا باشد که مردم ایران از استرس دور شوند....
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین