پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۴۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
الکساندر زاخاروف رئیس گروه شرکت‌های تسلیحاتی زالا ایرو وابسته به شرکت دولتی فناوری‌های پیشرفته روسیه «روس تخ» گفت: متخصصان روسی نخستین سیستم مین گذاری هوایی را ایجاد کردند.این در حالی است که این پهپاد‌های ساخت روسیه سریع السیر ساخته شده و می‌توانند نقش مین پرنده را ایفا کرده و پهپاد‌های دشمن را نابود کنند.
شعار سال: به گفته زاخاروف، این سیستم از پهپاد‌های روسی کوچک به نام «لانتست» تشکیل شده است و سرعت آن دو برابر سرعت پهپاد‌های دیگر است. مقام تسلیحاتی روس گفت که پهپاد‌های لانتست می‌توانند با سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت به پهپاد‌های دشمن حمله کنند.این پهپاد‌ها قادر به ده‌ها ساعت پرواز هستند و در قالب یک مجموعه می‌توانند سیستم مین هوایی ایجاد کنند.

در زمان حاضر پهپاد‌های لانتست تحت آزمایش قرار دارند و در آینده نزدیک به تولید انبوه خواهند رسید.  روسیه در سال‌های اخیر از پهپاد‌های از نوع لانتست-۳ در حملات به تروریست‌ها در سورهی استفاده کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۸۴۲۹۹۹۰۸، irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت برای یک پهپاد‌ خیلی زیاد است...
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
0
0
قابل تقدیر هست .اما من نوایی ساخت مین‌های هوایی رونده را دارم با کمترین هزینه و بیشترین کارایی .ومطمعن هستم تمام اهداف هوایی و میتونم از بین ببرم.اما متاسفانه نمی‌دونم ایده وطرحی رو که دارم با کدام نهاد در میان بذارم .لطفاً راهنمایی کنید.
مدیر پایگاه

سلام 


خیلی مبهم با لهجه و اغلاط بالای املایی پیام داده اید و جای سوال برای ما دارد؟ اما می توانید با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در تماس باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین