پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۴۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه گفت: رفع اختلافات و اهتمام به صلح و سازش در اختلافات از آموزه‌های شهید بزرگ ماه مبارک رمضان امیرالمومنین علی (ع) است.
شعار سال: وی افزود: از خانواده‌ها و مسئولان محترم در بخش‌های مختلف می‌خواهم که حتماً موضوع صلح و سازش را به عنوان یکی از محور‌های مهم رفع منازعات مورد توجه قرار دهند.
رئیس قوه قضائیه خطاب به قضات محترم کشور گفت: قانون به قضات کمک می‌کند که برای ایجاد صلح و سازش تلاش کنند و وظیفه اول قاضی قبل از آن که حکم قضایی صادر کند، این است که در اختلافات به دنبال برقراری صلح و سازش باشد و اینکه برای حل اختلاف از طریق صلح و سازش راهکار‌هایی پیدا کند.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اضافه کرد: صلح و سازش یکی از درس‌ها و آموزه‌های ماه مبارک رمضان است که باید مورد توجه قرار گیرد.
رئیس دستگاه قضا افزود:, آنچه که با صلح پایان می‌یابد پایدارتر و ارزشمندتر است برخلاف زمانی که با اختلاف با حکم قضایی پایان می‌یابد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۹۵۹۵۶۳، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
من از خدا میخوام ایشون در همین جایگاهی که هستن باقی بمونن برای کشور خیلی بهتره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین