پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۶۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳
عضو شورای شهر تهران گفت: سیاست کلیت شورای پنجم برخورد ضربتی با دستفروشان نبود و ما در این دوره از مدیریت شهری چنین برخوردی با دستفروشان نداشتیم.

شعار سال: حجت نظری عضو شورای شهر تهران در نشستی که امشب با خبرنگاران در کلاب هاوس برگزار شد، گفت: کلیت اعضای شورای شهر تهران حمایت از دستفروشان و به رسمیت شناختن آن است، اما متاسفانه ذائقه بخشی از مدیران شهرداری در بحث اجرا متفاوت است.
 
وی ادامه داد: در مواردی تصمیماتی در مورد دستفروشان اتخاذ شد که از سوی نهادی بالاتر از شورا مانند شورای تامین یا ستادملی مقابله با کرونا بود و ما تاثیری در آن نداشتیم.
 
نظری بیان کرد: مصوبه ساماندهی مشاعل سیار و بی‌کانون از افتخارات شورای شهر پنجم است. این مصوبه از جمله معدود مصوباتی است که قبل از نهایی شدن با جلسه‌ای باحضور تعدادی دستفروشان مورد برسی قرار گرفته و با موافقت آنان نیز روبه رو شد.
 

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان  ، تاریخ انتشار:  30 فروردین 1400، کدخبر: 7731862، www.yjc.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
اميدي به اصلااح در زمينه بهبود رفتار ها و كنش اجتماعي دولت ها با مردم در ايران نمي بينم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین