پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۷۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
محسن رضوانی ضمن تاکید بر این موضوع که قول می‌دهم، بار دیگر در بازی‌های آسیایی شاهد تاریخ‌سازی واترپلو باشیم. در خصوص دریافت واکسن کرونا قبل از حضور در مسابقات المپیک گفت: خیلی ممنونم از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حالا شاید این مسئله را نباید گفت، اما خود وزیر، معاونین و رئیس کمیته المپیک هنوز از واکسن استفاده نکردند، این ارزش این را نشان می‌دهد که یک اتحاد و هدفی پیش رو است.
شعار سال: او با اشاره به شانس المپیکی شدن شنا توضیح داد: در شنا تا اواخر خرداد فرصت داریم. این یک واقعیت است که ورزش‌های پایه داستانش با سایر رشته‌ها فرق دارد. حضور در المپیک برای هر رشته‌ای افتخار است.

بچه‌های ما خیلی نزدیک شدند برای گرفتن این سهمیه ۵ نفری در حال تمرین هستند و تلاش می‌کنند که به این امر مهم دست یابند. امیدوارم با تلاش‌هایی که ملی پوشان دارند این افتخار اول از همه نصیب تیم شنا و بعد ورزش کشورمان شود که بتوانیم به صورت مستقیم سهمیه داشته باشیم.

رضوانی درمورد عدم حضور تیم واترپلو ایران در توکیو گفت: حضور واترپلو ایران در المپیک منتفی شد. مسابقه‌ای قرار بود برگزار شود انتخابی که به دلیل پاندمی کرونا برگزار نشد و خورد به آن همه گیری کرونا در دنیا و بر اساس قوانینی که وجود دارد قهرمان آسیا به صورت مستقیم عازم المپیک خواهد شد. ژاپن هم، چون میزبان است حضور دارد البته این از شایستگی بچه‌های ما کم نمی‌کند.
 
تمرینات تیم ملی واترپلو برای آمادگی بازی‌های آسیایی شروع می شود

او افزود: الکساندر چیریچ چند روزی است که وارد تهران شده و به زودی تمرینات تیم ملی واترپلو برای آمادگی بازی‌های آسیایی شروع خواهد شد.

شاید درست نباشد بگویم، ولی هدف و برنامه این مجموعه یعنی واترپلو در فدراسیون بازی در فینال بازی‌های آسیایی است. به امید خدا بتوانیم بچه‌ها را خوب ساپورت کنیم. من این قول را می‌دهم که این اتفاق در بازی‌های آسیایی دوباره تکرار شود.

رضوانی در پایان خاطرنشان کرد: در مورد شیرجه حدود دو هفته پیش قرار بود مسابقات انتخابی در برگزار شود که منتفی شد مجددا ایمیلی از فدراسیون جهانی دریافت کردیم که قرار است مسابقات در توکیو برگزار شود و برای همین بچه‌ها دارند تمریناتشان را انجام می‌دهند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۶۸۰۹۴، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
چه خبره،، هم قول قهرمانی می دهید، هم تعریف آقای وزیر را می کنید، قدری آهسته آقای رضوانی!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین