پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۸۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: اینترنت وای‌فای رایگان به منظور تسهیل دسترسی اعضا و پژوهشگران به منابع اطلاعات علمی و پژوهشی فراهم شده است.
شعار سال: فاطمه محمدبیگی با اعلام این خبر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای تجهیز کتابخانه‌های کشور به وای فای رایگان، ۱۰۰ درصد کتابخانه عمومی استان قزوین در سال جاری به وای‌فای رایگان مجهز شدند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین تصریح کرد: در این راستا تجهیزات سخت‌افزاری و زیرساختی در کتابخانه‌های عمومی استان فراهم و سپس این امکان برای استفاده اعضای کتابخانه‌های عمومی و در راستای تسهیل دسترسی به منابع اطلاعاتی و پژوهشی فراهم شد.

محمدبیگی افزود: این خدمت با هدف استانداردسازی کتابخانه‌های عمومی استان و تسهیل دسترسی اعضا و پژوهشگران به منابع اطلاعات علمی و پژوهشی صورت گرفته است.

وی همچنین از حمایت شرکت مخابرات استان قزوین به دلیل تأمین زیرساخت مطلوب برای اجرای موفق این طرح، قدردانی کرد و افزود: امید است با حمایت‌های بیشتر شرکت مخابرات استان بتوانیم همواره شاهد گسترش و ارتقای این خدمت در استان باشیم.  

محمد بیگی یاد آور شد: دسترسی به پایگاه‌های اطلاعات علمی و خدمات مرجع مجازی نیز پیشتر در کتابخانه‌های عمومی منتخب استان فراهم شده بود.

استان قزوین دارای ۳۷ باب کتابخانه نهادی و ۲۲ باب کتابخانه مشارکتی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار:۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۱۰۶۶۵۰۳، www.ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
امیدوارم اینترنت فقط داخلی نباشد و بتوان با سرعت مناسب از اینترنت بین المللی استفاده کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
داشتن اینترنت کمک بزرگی به دستیابی به اطلاعات می‌کند مخصوصا برای دانشجویان و در محیط کتابخانه که همزمان به کتاب هم دسترسی دارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین