پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۱۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
معاون غلامحسین کرباسچی شهردار اسبق تهران که یکی از متهمان اصلی پرونده رشت الکتریک و صنایع پوشش ایران بود، دستگیر شد. غلامرضا قبه معاون شهردار اسبق تهران که یکی از متهمان اصلی پرونده رشت الکتریک و صنایع پوشش ایران بود، دستگیر شد.
شعار سال: بر اساس این گزارش، آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه شانزدهم بهمن ۹۹، در جریان سفر استانی به گیلان از کارخانه «رشت الکتریک» بازدید و رئیس کل دادگستری استان گیلان را مکلف کرد که با بکارگیری یک تیم قضائی مجرب با فوریت و به سرعت وضعیت شرکت رشت الکتریک را پیگیری کند و نحوه برخورد با متخلفان و کیفر آن‌ها را به اطلاع مردم برساند.

حالا با گذشت کمتر از سه ماه از دستور و تأکیدات رئیس قوه قضائیه، سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان از بازداشت متهمان اصلی پرونده کارخانه رشت الکتریک ایران و همچنین صنایع پوشش ایران خبر داد.

بر اساس گفته یک منبع آگاه غلامرضا قبه معاون غلامحسین کرباسچی در شهرداری تهران یکی از آن متهمان است.
تعداد بازدید : 3
لازم به توضیح است که در انتخابات سال ۱۳۸۸، محمود احمدی نژاد در مناظره با میرحسین موسوی، پرده از واگذاری‌های غیرقانونی رشت الکترونیک و قبه برداشته بود.
.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مشرق نیوز، تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۹۵۹۵۶۳، www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
اين روزها مسئولين زيادي رو دارن ميگيرن و ميتونه نشونه خوبي براي انتخابات پيش رو باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین