پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۴۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان اصفهان گفت: در رابطه با توقف طرح بن_بروجن از قبل حکم دادگاه داشته‌ایم و اکنون دستور شورای امنیت ملی مبنی بر توقف پروژه بر آن حکم صحه گذاشته شد.
شعار سال: حسین محمدرضایی اظهار کرد: روز گذشته (شنبه) حدود ۱۲ هزار نفر از روستا‌های مختلف اصفهان نسبت به اجرای پروژه بن- بروجن و جلوگیری از اجرای طرح‌های آب‌بر دیگر، اعتراض مسالمت‌آمیز کردند.

وی افزود: مسئولان هم در پاسخ به این اعتراضات، پیام داده‌اند که اجرای طرح متوقف شده است و تا قبل از افتتاح تونل سوم و بهشت‌آباد طرح انتقال آب نباید اجرا شود.

عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان اصفهان گفت: در رابطه با توقف این طرح از قبل حکم دادگاه را داشته‌ایم و اکنون با اعلام شورای امنیت ملی مبنی بر توقف پروژه بر آن حکم صحه گذاشته شد.

محمدرضایی تصریح کرد: با وجود پیام مسئولان به کشاورزان اصفهان، باز هم آن‌ها قانع نشدند و حرکت کاروان خود را به سوی محل پروژه ادامه دادند تا این که توسط نیروی انتظامی در نزدیکی این طرح متوقف شده و در این محل خواستار اجرای مطالبات خود شدند.

وی ادامه داد: مسئولان قول پیگیری رفع مشکلات کشاورزان را دادند و در صورت پیگیری نشدن مطالبات، کشاورزان حرکت بعدی خود را آغاز خواهند کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایمنا، تاریخ انتشار:۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۴۸۹۰۱۳، www.imna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
0
0
روز بروز بحران آب کشور با مدیریت غیراصولی مدیران عمیق تر می شود و کسی پاسخگو نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین