پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۸۴۹
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان، بیان داشته اند که با رشد و شکوفایی صنایع کوچک به توسعه اقتصادی خواهیم رسید. این در حالی است که توسعه صنایع در سه پیوستار توسعه صنایع کوچک و بنگاه‌ها، سرمایه گذایر روی صنایع بزرگ و حوزه صنعت و سرمایه گذاری کلان و توسعه‌ای می‌بایست صورت گرفته و با تاکیدات نابجا بر یک حلقه، توسعه رخ نخواهد داد. از طرف دیگر توسعه بنگاه با رفع موانع تولید، توسعه صنعت با افزایش سرمایه گذاری و مدیریت فناوری و توسعه کلان، با راهبردیابی و سیاستگذاری‌های بهینه قابل تحقق است.
شعار سال : مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: با رشد و شکوفایی صنایع کوچک به توسعه اقتصادی خواهیم رسید. صنایع کوچک با توجه به سرمایه اولیه پایین ظرفیت اشتغالزایی بالایی دارد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در خصوص اهمیت و جایگاه صنایع کوچک بیان داشت: صنایع کوچک با توجه به سرمایه اولیه پایینی که نیاز دارد، فشار مالی سنگینی به دولت وارد نمی‌کند، اما در مقابل ظرفیت اشتغالزایی بالایی دارد.

سعیدی کیا افزود: در عصر توسعه نقش افرینی صنایع کوچک قرار داریم، یک چهارم اشتغال کل جهان و یک سوم مجموع سرمایه‌گذاری‌ها در صنایع کوچک است.

وی در ادامه بیان داشت: اگر به دنبال توسعه و رونق اقتصادی بر مبنای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هستیم، باید بدانیم که با توجه به واقعیت اقتصاد ایران سهم بنگاه‌های کوچک اقتصادی کاملا قابل توجه است و اگر این بخش از اقتصاد به رشد و شکوفایی برسد، قطعا به توسعه اقتصادی هم خواهیم رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به اجرای سیاست‌های اقتصادمقاومتی در کشور گفت: اصلی‌ترین بخش اجرای سیاست‌های اقتصادمقاومتی در کشور توجه به توانمندی‌های داخلی و دستیابی به اهداف صادراتی است.

وی در ادامه افزود: می‌طلبد تا با ایجاد نشاط در این بنگاه‌ها به نوعی برای ۹۲ درصد از اشتغال کشور برنامه ریزی منسجمی داشته باشیم، چون با توسعه اشتغال در این بخش اقتصادی میتوان به افق‌های صادراتی بیشتری دست یافت.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در پایان خاطرنشان کرد: همه نوع مساعدت نیز در راستای رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران شهرک‌های صنعتی نیز انجام خواهد گرفت.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از دیارمیرزا، تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۱۸۰۳۵، diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین