پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۰۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان قم عنوان کرد: خواهران علاقه‌مند به تحصیل در حوزه علمیه، تا پایان اردیبهشت ماه مهلت دارند با مراجعه به سامانه پذیرش حوزه‌های علمیه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
شعار سال: حجت الاسلام حسین تهرانی در نشست خبری که در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی اظهار داشت: خواهران علاقه‌مند به تحصیل در حوزه علمیه، تا پایان اردیبهشت ماه مهلت دارند با مراجعه به سامانه پذیرش حوزه‌های علمیه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی بیان داشت: ثبت نام در سطوح ۲، سه و چهار همزمان انجام می‌شود و همچون سال‌های گذشته محدودیت ثبت نام وجود ندارد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان قم عنوان کرد: خرداد و تیرماه زمان آزمون و پس از آن مصاحبه از طلاب پذیرش شده صورت می‌گیرد.

وی افزود: تحت مدیریت استان قم، ۱۴ مدرسه علمیه خواهران داریم که عمدتا در سطح ۲ پذیرش دارند.

تهرانی تصریح کرد: همچون سال گذشته ۸۰۰ نفر امسال هم پذیرش نهایی خواهند شد که ۵۰۰ نفر در سطح ۲، ۳۰۰ نفر نیز در سطوح ۳ و چهار هستند.

وی با اشاره به مرکز رشد استعداد‌ها در حوزه بیان کرد: حوزه علمیه خواهران افراد فرهیخته خوبی پرورش می‌دهد که عمدتا شناخته نیستند و اخیرا تلاش‌هایی می‌شود تا افراد شاخص معرفی شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان قم عنوان کرد: طلاب حوزه علمیه خواهران در بخش‌های گوناگون علمی، فرهنگی، پژوهشی، تبلیغی همواره به رسالت خود عمل می‌کنند و برای تبلیغ نوین و حضور بانوان در فضای مجازی کار‌هایی صورت گرفته که به زودی اثرات آن دیده می‌شود.

وی ادامه داد: ما تاکنون دوره‌های ویژه برای طلاب در زمینه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی، برنامه‌های ویژه برای سنین کودک، نوجوان و دانش اموزان، اعتیاد و طلاق برگزار کرده ایم.

تهرانی با بیان این که حجم کار زیاد است، ابراز داشت: در بحث مدیریت جلسات خانگی بانوان، طی تعامل با سازمان تبلیغات، محتوا‌هایی برای بانوان علاقه‌مند قرار می‌دهیم و این کار‌ها درحال انجام است.

وی افزود: دروس حوزه علمیه خواهران درحال حاضر به دلیل شرایط فعلی، مجازی برگزار می‌شود و همچنین ما در مرکز آموزش‌های مجازی در سطوح ۲ و سه نیز فعالیت داشته و تاکنون ۱۱۰۰ دانش آموخته فارغ شده اند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان قم اظهار کرد: راه اندازی رشته هنر و ادبیات اسلامی، حضور بانوان طلبه در تدوین دروس حوزه، فعالیت طلاب خواهر در تبلیغ رسانه بیش از پیش از برنامه‌های پیش روی ما است.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۳۷۹۹۰، www.fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
برچسب ها: حوزه علمیه ، قم ، طلاب ، ثبت نام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
0
0
خواهرانی که در زمینه دینی مشغول به فعالیت میشن خیلی حوزه کارهاشون محدود میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین