پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۰۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
محمدرضا منصوریان، پیشکسوت وزنه برداری ایران درباره عملکرد تیم ملی کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا تاشکند اظهار کرد: متاسفانه فدراسیون وزنه برداری در چند سال اخیر در همه حوزه‌ها فراز و نشیب‌های زیادی را داشت و از طرفی هم هم کرونا شرایط سخت و پیچیده‌ای را به وجود آورد که محصول آن هم شد نتیجه به دست آمده در مسابقات و لیاقت وزنه برداری ایران قرار گرفتن در رتبه چهارم آسیا نیست. از گذشته تاکنون ما همیشه جزو مدعیان اصلی در جهان بودیم.
شعار سال: او افزود: چشم دوختیم به نیرو‌های فرسوده که برای ما سهمیه بگیرند و یا مدال کسب کنند. در این چند سال هیچ پشتوانه سازی نکردیم و بازیکنی پرورش ندادیم که الان بخواهیم مقامی را درو کنیم. مربیان ما در فدراسیون باید یاد بگیرند که تغییر روش بدهند. تا کی می‌خواهیم به دنبال قهرمانی کاذب باشیم؟ الان کشور‌های رقیب ما روی وزن‌های المپیکی سرمایه گذاری می‌کنند ما برعکس روی وزن‌هایی تمرکز کردیم که اصلا در المپیک هم نیستند و معلوم است که شاهد هیچ رشدی نخواهیم بود.

منصوریان در پایان گفت: امیدوارم و دعا می‌کنم که واقعا بچه‌ها بتوانند سهمیه بگیرند، اما این سهمیه هیچ ارزشی ندارد، چون که برنامه‌ای برای المپیک نداریم و نیروی قوی برای المپیک نداریم. وزنه برداری یک رشته رکوردی است و الان با این اوصاف بسیار از دنیا عقب هستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۷۱۴۶۷، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
0
0
ایران اسیا که سهله یه زمانی در رتبه اول جهان بود نمیدونم چه بلایی سرمون اومده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین