پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۱۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
ابراهیم زارع مدیرکل توسعه بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی مدعی ارزان شدن و یا بعبارتی گران نشدن مرغ در آینده شده است. توهمی که قبلا توسط وزیر جهادکشاورزی وعده داده شده بود و مردم نتیجه آن را دیدند. بنظر می‌رسد این بار جناب مدیرکل وزارتی دچار خیل پردازی شده است. باید دو ماه صبر کرد و این صحبت‌ها را راست آزمایی نمود. در صورت افزایش قیمت مرغ هم باید پای مدیران وعده دهنده را به دادگاه باز نمود.

شعار سال: مدیرکل توسعه بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی گفت: قیمت مرغ یک روزه بر اساس قانون ۴ هزار تومان است وفروش جوجه یک روزه به قیمت ٧ هزار تومان تخلف است.
 
ابراهیم زارع ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالات خبرنگار مهر، بیان کرد: قیمت مرغ یک روزه برای فروش به تولیدکنندگان تغییری نداشته و اگر اشخاصی اقدام به فروش جوجه یک روزه بیش از چهار هزار تومان کنند تخلف است.
 
وی تاکید کرد: برخی از افراد سود جو اقدام به فروش جوجه یک روزه به قیمت ٧ هزار تومان کرده‌اند که این مشکل عاملی خواهد شد که قیمت در آینده افزایش یابد اما با سیاست‌های که در نظر گرفته شده است امکان افزایش قیمت از این واحدها گرفته خواهد شد.
 
زارع یادآور شد: ازجمله وظایفی که برای جهاد کشاورزی در نظر گرفته شده است تولید مرغ و رساندن آن از طریق مرغداران به کشتارگاه‌ها است و دراین راستا اگر مرغداری تخلف کرد، دستگاه نظارتی باید با آن برخورد قانونی کند.
 
او در خصوص قیمت مصوب مرغ نیز تصریح کرد: بر اساس سی در نظر گرفته شده است قیمت مرغ از ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان به ۲۰ هزار و ۹۰۰ تومان افزایش یافته است این در حالیست پس از انتقادهای صورت گرفته قیمت نهایی مرغ به ١٧ هزار و ١٠٠ تومان تقلیل یافت.
 
او بیان داشت: تولید مرغ زنده بر اساس آمار سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ و نیز جوجه ریزی در فروردین ماه سال جاری در برابر اسفند ماه سال گذشته افزایش داشته و باید اضافه کرد که اگر بازار ملتهب شد بازار رقابتی کامل می‌شود.
 
زارع تصریح کرد: پیشتر بالغ بر ۶ هزار و ۶٠٠ مرغدار در سطح کشور اقدام به جوجه ریزی می‌کردند اما با تلاش‌های صورت گرفته میزان جوجه ریزی در واحد سطح افزایش یافته است.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی  الف، تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت1400، کدخبر: 4000209062،www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
دغدغه مردم ايران در اين روزها كه جامعه جهاني انقد رشد كرده بايد مرغ و تخم مرغ باشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین