پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۵۵۳
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
سرپرست دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد گفت:هم اکنون میزان واردات نهاده در بنادر به حدی است که برای یک تا ۲ ماه آینده مشکلی نداریم.
شعار سال : حسن عباسی معروفان، درباره آخرین جزئیات تخصیص ارز نهاده‌های دامی اظهار کرد: برای نهاده دامی که تا تاریخ ۱۹ اسفند به بانک مرکزی ارسال شده، در هفته گذشته حدود ۱۲۰ میلیارد دلار تخصیص ارز شده است.

او افزود: تخصیص ارز برای واردات نهاده‌های دامی که پشتیبانی امور دام به منظور ذخایر استراتژیک وارد می‌کند، انجام شده است.

عباسی معروفان با اشاره به اینکه مشکلی در ارتباط با تامین کالا به ویژه نهاده‎های دامی نداریم، بیان کرد: هم اکنون نهاده به میزان کافی وجود دارد و مشکلی در این زمینه نداریم.

این مقام مسئول ادامه داد: هم اکنون میزان ذرت، جو و کنجاله در بنادر به حدی است که برای یک تا ۲ ماه آینده مشکلی نخواهیم داشت، همچنین برخی کالاهای رسیده در بنادر منتظر تخصیص ارز هستند‌.

او با اشاره به اینکه در شرایط فعلی واردات نهاده دام و طیور به صورت اعتباری در اولویت است، بیان کرد: افرادی که بتوانند با اعتبار شرکت به صورت اعتباری سه ماهه نهاده وارد کنند تا تامین کالا دچار مشکل نشود، در اولویت قرار دارند.

سرپرست دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد با بیان اینکه واردات نهاده به صورت اعتبار سه ماهه در دستور کار است، گفت: نظر بانک مرکزی بر تامین کالا به صورت ۹۰ روز اعتباری است و تا اطلاع ثانوی ارز نخواهد داد.

او در پایان با بیان اینکه قیمت مصوب نهاده‌های دامی در هفته گذشته افزایش یافت، تصریح کرد: در حال حاضر قیمت مصوب هر کیلو جو یک هزار و ۸۰۰ تومان، ذرت یک هزار و ۹۰۰ تومان و کنجاله سویا ۳ هزار و ۴۰۰ تومان است که قبلا این افزایش قیمت در قیمت محصول دیده شده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایران آنلاین، تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: 698030، www.ion.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین