پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۷۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۰
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: طی ۵۰ روز اخیر مرغداران ۱۰۰ درصد نهاده مورد نیاز خود را از بازار آزاد تامین کردند.
شعار سال: ناصر نبی‌پور رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران از کاهش قیمت تخم مرغ در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون متوسط قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۱۱ هزار تومان معادل هر شانه ۲۲ هزار تومان است.

او افزود: طی ۵۰ روز اخیر سهمیه دان برای مرغداران گوشتی اعلام نکردند که متاسفانه بانک مرکزی، وزارت جهاد و وزارت صمت مشکلات کمبود را به یکدیگر پاسکاری می‌کنند.

نبی پور سهمیه ماهانه ذرت برای واحد‌های مرغ تخم گذار را ۱۲۵ هزار تن و کنجاله را ۶۵ هزار تن اعلام کرد و گفت: طی ۵۰ روز اخیر مرغداران ۱۰۰ درصد نهاده خود را از بازار آزاد تامین کردند و به رغم آنکه قیمت مصوب هر کیلو تخم مرغ ۱۴ هزار تومان و قیمت تمام شده ۱۷ هزار تومان است، مرغداران با زیان، محصول خود را در بازار عرضه می‌کنند.

او قیمت کنونی هر کیلو ذرت در بازار آزاد را ۴ هزار و ۵۰۰ تومان و کنجاله سویا را ۸ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی کارتن و شانه و سایر نهاده‌های تولید که با ارز نیما وارد می‌شود، لحظه‌ای افزایش می‌یابد.
 
تاثیر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بر بازار تخم مرغ

این مقام مسئول تولید روزانه تخم مرغ را ۲ هزار و ۷۰۰ تا ۲ هزار و ۸۰۰ تن اعلام کرد و افزود: با احتساب مصرف داخل، روزانه ۲۰۰ تن از این میزان تخم مرغ مازاد بر نیاز کشور است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در پایان درباره تاثیر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بر بازار تخم مرغ تصریح کرد: سالیانه ۱۱ میلیون تن نهاده دامی وارد کشور می‌شود که با حذف ارز ترجیحی و واردات با ارز آزاد یک باره ۴ تا ۵ میلیارد دلار برای ارز آزاد درخواست داریم که با این وجود دیگر نرخ ارز ۲۵ هزار تومان نیست که با این وجود تولیدکننده و مصرف کننده دیگر توان ندارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۷۴۳۱۷۶، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
0
0
نهاده هایی که به هیچ عنوان نتونستن به خوبی مذیریت بشن اخر و عاقبتش اینه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین