پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۹۶۰
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
باشگاه ماشین سازی تبریز اعلام کرد بعد از اعلام تعلیق فعالیت‌های باشگاه ماشین سازی، استاندار آذربایجان شرقی دستور به حل مشکلات این باشگاه و پرداخت مطالبات سال ۹۶ از شهرداری تبریز داد، ولی شهردار و مدیران شهری شهرداری کلانشهر تبریز همکاری‌های لازم را برای بقای ماشین سازی انجام ندادند.
شعار سال: باشگاه ماشین سازی تبریز اعلام کرد بعد از اعلام تعلیق فعالیت‌های باشگاه ماشین سازی، استاندار آذربایجان شرقی دستور به حل مشکلات این باشگاه و پرداخت مطالبات سال ۹۶ از شهرداری تبریز داد، ولی شهردار و مدیران شهری شهرداری کلانشهر تبریز همکاری‌های لازم را برای بقای ماشین سازی انجام ندادند.

این تیم تبریزی اعلام کرده که با همکاری و پیگیری‌های مستمر استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان، مطالبات این باشگاه توسط شهردار و شهرداری پرداخت نشد و با گذشت بیش از ۴۰ روز از دستورات اداری نیتی به پرداخت دیده نمی‌شود و فقط فرآیندی برای سلب مسئولیت اجتماعی و حقوقی در این قبال این باشگاه مردمی را در پیش گرفته‌اند.

باشگاه ماشین سازی در این شرایط بحرانی انتظار حمایت از هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی را داشت، ولی متأسفانه عدم همکاری و حمایت‌ها ادامه داشت و ثبت قرارداد کادر فنی جدید به دلیل مطالبات مالی آن هیئت از باشگاه تبدیل به یک پروسه طولانی شد.

بانی فوتبال استان نه تنها حامی فوتبال شهر نبوده، بلکه برای انجام وظایف ذاتی خود منت نهاده و نگاه مالی به فوتبال استان دارد.

صراحتاً اعلام می‌دارد؛ تمامی فعالیت‌های باشگاه ماشین سازی تبریز به دلیل عدم همکاری هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز تعطیل اعلام شده و نظر به عزم بلند مسئولین شهری در کارشکنی‌های اخیر مالکیت باشگاه تمایلی به تیم‌داری در باشگاه ماشین سازی تبریز نخواهد داشت و بدیهی است از این تاریخ مسئولیت فعالیت‌های آتی تیم بر عهده هیئت فوتبال استان خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۲۰۳۹۵۲، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین