پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۲۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
شهیندخت مولاوردی با رد دعوت حضور در برنامه آقای رییس جمهور تصریح کرد: مروری داشتم بر نقشه جایگاه نمایندگی سیاسی زنان در کشور‌های مختلف و نیز موقعیت کشورمان در مقایسه با همسایگانمان که جایگاهی قابل تامل است.
شعار سال: شهیندخت مولاوردى در توییتى نوشت:از برنامه «آقای! رییس جمهور» تلویزیون تماس گرفتند جهت حضور در برنامه. ضمن تشکر و رد دعوت، عنوان برنامه را که در تایید و تقویت نقش‌های کلیشه‌ای و ذهنیت‌هایی است که پیشاپیش زنان را از تعریف «رجل سیاسی» خارج می‌کنند به نقد کشیدم و پیشنهاد دادم حتما به فکر تغییر این عنوان باشند.

‌او افزود: امروز مروری داشتم بر نقشه جایگاه نمایندگی سیاسی زنان در کشور‌های مختلف و نیز موقعیت کشورمان در مقایسه با همسایگانمان، جایگاهی قابل تامل! و قابل تامل‌تر از آن نقش رسانه ملی در جهت دهی سیاستهاست؛ تا دیر نشده باید جنبید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۹۵۹۵۶۳، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
این خانم رو قرار بود بگیرن جیشد؟ چرا کسی برای پاسخ هایی که باید به مردم بدن سکوت میکنن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین