پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۵۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵
معاون امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: برای حل مشکلاتی مانند تامین نهاده و خوراک مورد نیاز مرغداری‌ها، زنبورداران و دامداران لرستانی در سال جاری تدابیر بسیار خوبی با همکاری سازمان صمت و جهاد کشاورزی استان گرفته شده است.

شعار سال: اسد عبدالهی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه تامین مرغ مورد نیاز استان نهاده دامی مورد نظر مرغداری‌های لرستان را تا سه ماه آینده تامین کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه برای تامین مرغ مورد نیاز استان تصمیم گرفته شد که محدودیت‌های برای خروج مرغ از لرستان اتخاذ شود، افزود: در صورتیکه که مرغ مورد نیاز استان تامین شد باقیمانده آن به استان‌ها دیگر داده می‌شود.

 معاون امور اقتصادی استانداری لرستان بیان کرد:  با توجه به خشکسالی سال جاری مشکلات بسیاری برای زنبورداران لرستانی به وجود آمده است که برای جلوگیری از این مشکلات تدابیر لازم اتخاذ شده است همچنین برای تامین علوفه مورد نیاز دام‌های سبک و سنگین استان نیز تدابیری در نظر گرفته شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۲۱۶۰۰۰۰۰۸، www.farsnews.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
0
0
لرستان در زمينه دام داري اگر حمايت بشه ميتونه نياز دام كشور رو حل كنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
چه عالی که حمایت می‌کنید از مرغداران و زنبورداران
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین