پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۸۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۲
سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص اعزام ملی پوشان ایران به مسابقات لیگ ملت‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

شعار سالامیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص شایعه اعزام افراد متفرقه همراه تیم ملی به مسابقات لیگ ملت‌ها اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد. ما لیست ۴۰ نفری را برای صدور روادید به سفارت ایتالیا ارسال کردیم و توانستیم روادید این ۴۰ نفر را بگیریم.

او بیان کرد: البته با توجه به محدودیت‌هایی کرونایی ما فقط ۲۵ نفر را می توانیم به ایتالیا اعزام کنیم. در بین این ۴۰ نفر هم شخص متفرقه‌ای وجود ندارد، نه امروز بلکه درگذشته هم چنین چیزی وجود نداشته است. هیچ وقت تا روز اعزام لیست نهایی نفرات مشخص نیست. همیشه برای اخذ روادید باید از یک ماه قبل از مسابقات اقدامات لازم انجام شود برای همین لیست گسترده‌ای را در نظر می‌گیریم.

او افزود: در برخی از مسابقات ممکن است برخی از کارشناسان وزارت ورزش و جوانان یا مسئولان فدراسیون والیبال به صورت ماموریتی کنار تیم ملی باشند تا در کشور میزبان رقابت ها کار‌های محول شده به خود را انجام دهند. البته اینگونه نیست که هر شخصی همراه تیم ملی به مسابقات اعزام شود.

او بیان کرد: در این دوره از لیگ ملت‌ها طلوع‌کیان مشاور رسانه‌ای و حسابی مدیر روابط بین الملل فدراسیون والیبال قرار بود در جلسه ای که در فدراسیون جهانی والیبال برگزار می شود شرکت کنند که با توجه به محدودیت های کرونایی این افراد حتی با تیم ملی به لیگ ملت ها هم اعزام نخواهند شد.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۷۵۲۹۵۲، www.yjc.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
بالاخره دارن جلوي اين بريز و بپاش هارو ميگرين و جلوي هدر رفت سرمايه ملي رو مي گيرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین