پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۰۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
محمدمهدی تندگویان گفت: تشکیل پرونده کسانی که متقاضی دریافت وام ۷۰ یا ۱۰۰ میلیون تومانی هستند، در حال انجام است و خردادماه به درخواست آن‌ها رسیدگی می‌شود تا هرچه زودتر وام‌شان پرداخت شود.

شعار سال:پس از مدت‌ها بحث و گفتگو بر سر میزان وام ازدواج، سرانجام با بسته شدن لایحه بودجه ۱۴۰۰ قرار شد به دختران کمتر از ۲۳ و پسران کمتر از ۲۵ سال؛  ۱۰۰ میلیون تومان و به باقی زوجین ۷۰ میلیون تومان وام ازدواج پرداخت شود. باوجود اینکه قانون ابلاغ شده، اما وقتی برخی دختر‌ها و پسر‌های در آستانه ازدواج برای دریافت وام ازدواج به بانک مراجعه کردند، با مشکل روبه رو شدند.

محمدمهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان ضمن تاکید بر اینکه وام ازدواج در حال پرداخت است، گفت: پروسه پرداخت وام ازدواج درحال انجام است و حتی گزارش پرداخت فروردین ماه را نیز دریافت کردیم و هیچ مشکل و وقفه‌ای در پرداخت وام ازدواج وجود ندارد و جوانان در حال دریافت وام هستند.

او افزود: طبق گزارش فروردین ماه، ۲۰ درصد افرادی که متقاضی وام ازدواج بودند، آن را دریافت کردند و باقی افراد در مرحله گردش کار و تشکیل پرونده‌هایشان هستند درواقع وقفه‌ای در پرداخت‌ها نداریم.

تندگویان تصریح کرد: کسانی که قبل از سال ۱۴۰۰ ثبت نام کردند و متقاضی وام ازدواج ۵۰ میلیون تومانی بودند یا وام خود را دریافت کردند یا اینکه کارشان در حال اتمام است درواقع هیچ وقفه‌ای درخصوص پرداخت وام این نوع متقاضیان که سال گذشته ثبت نام کردند، وجود ندارد.

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: تشکیل پرونده کسانی که متقاضی دریافت وام ۷۰ یا ۱۰۰ میلیون تومانی هستند، در حال انجام است و خردادماه به درخواست آن‌ها رسیدگی می‌شود تا هرچه زودتر وام‌شان پرداخت شود.

تندگویان در پایان تاکید کرد: هرساله روند پرداخت وام به همین صورت است حتی سال گذشته نیز تا خردادماه طول کشید تا دستورالعمل‌ها صادر و وام با مبلغ جدید پرداخت شود امسال هم به مثابه سال‌های گذشته است و نهایت تا خردادماه درخواست متقاضیان وام ازدواج ۷۰ یا ۱۰۰ میلیون تومانی رسیدگی و  پرداخت می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۷۷۶۹۶، www.borna.news.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
0
0
مردمی که باید وام خودشون رو می گرفتن قبل سال از عمد طولش دادن تا وام بیشتری دریافت کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین