پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۵۳۳
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
سال ۹۵ گزارش محرمانه‌ای از وضعیت وخیم آسیب‌های اجتماعی در ایران تهیه شد و این گزارش به مقامات عالی رتبه کشور ارسال شد. اگرچه آمار‌های این گزارش هیچ گاه به صورت رسمی اعلام نشد، اما در این ویدیو (مستند حاشیه مهم‌تر از متن) بخش‌هایی از آمار‌های دردناک گزارش آسیب‌های اجتماعی ایران به نمایش گذاشته شد.
شعار سال: سال ۹۵ گزارش محرمانه‌ای از وضعیت وخیم آسیب‌های اجتماعی در ایران تهیه شد و این گزارش به مقامات عالی رتبه کشور ارسال شد.

تعداد بازدید : 4

اگرچه آمار‌های این گزارش هیچ گاه به صورت رسمی اعلام نشد، اما در این ویدیو بخش‌هایی از آمار‌های دردناک گزارش آسیب‌های اجتماعی ایران به نمایش گذاشته شد.

بیش از ١١ میلیون حاشیه‌نشین، ٣میلیون و نیم بیکار، یک میلیون و نیم معتاد، اعتیاد عامل نیمی از طلاق‌ها، ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار زن سرپرست خانوار.

سیاست‌های شهرداری‌ها مانند فروش تراکم قیمت مسکن را نجومی و زندگی در ناحیه شهری را برای مستضعفین غیرممکن می‌کند و ناچار در حواشی شهر خانه می‌سازند.

تعداد بازدید : 4
اصطلاح حاشیه‌نشینی حیله و شارلاتان بازی سیستم‌های سرمایه‌داری است تا حداقل امکانات زندگی مانند آب و برق و .. را هم از این جمعیت دریغ کنند.

برای ۱۱ میلیون نفر اسم حاشیه‌نشین و ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی نمی‌توانید بگذارید تا از زیر مسئولیت آن شانه خالی کنید. ۱۱ میلیون نفر معادل جمعیت چند کشور منطقه است.

۱۱ میلیون نفر حاشیه نیستند، جمعیت چند کشور هستند که به حال خود رها شده‌اند و با انگ حاشیه نشینی می‌خواهید مسولیت خودتان در بوجود آوردن و سپس حل این فاجعه را از گردن خودتان بردارید.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از رسانه مکتوبات
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین