پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۰۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
در خبرها آمده است که در پی عدم تحقق واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به مجلس فراخوانده شد تا در این خصوص پاسخگو باشد. جای تاسف است که نمایندگان مجلس در کنار بررسی این موضوع از بحث تحقیق و تفحص از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ، بحث واگذاری های اماکن ورزشی تا قبل از شیوع کرونا ، بحث اهمال در موضوعات و حوزه جوانان ، بحث انتصابات استانی مدیران ، بحث نتایج ورزشی تیم های قهرمانی و حرفه ای ، بحث سند توسعه ورزش و مواردی همانند ، غافل هستند. حالا که کارشناسان ومدیران حوزه ورزش سازمان بازرسی ، کم حساسیت تشریف دارند، چرا مجلس ، پیگیری ویژه نمی کند؟

شعار سال:در حالی که بارها اعلام شده بود وزارت ورزش و جوانان در تلاش است تا باشگاه استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کند اما تا پایان دولت این اتفاق رخ نداد.


در پی عدم تحقق واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به مجلس فراخوانده شد تا در خصوص موارد مطروحه پاسخگو باشد.
 
وزیر ورزش و جوانان قرار است در کمیسیون اصل نود پاسخگوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد.
 
پیش از این جلسات متعددی با نمایندگان ذیربط برای واگذاری این ۲ باشگاه برگزار شد اما تاکنون هیچ اتفاقی در خصوص واگذاری رخ نداده است.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  پارسینه، تاریخ انتشار:28 اردیبهشت 1400، کدخبر:705236 ، www.parsine.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
0
سلطانی فرد هم واقعا در زمینه وزارت ورزش نتونست به هیچ کدوم یک از چارچوب های وزارت خونه عمل بکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین