پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۳۸۹
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
در حاشیه برگزاری رقابت‌های کشتی بین‌المللی جام تختی، اتفاق عجیبی رخ داد.سیدناصر موسوی لارگانی، نماینده مجلس شورای اسلامی که به‌همراه عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی وارد سالن ۱۲هزارنفری آزادی شده بود، به‌دلیل ایراد سقف این سالن و چکه آب از آن، نتوانست در جایگاه ویژه بنشیند
شعارسال:چهل‌ویکیمین رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی و آزاد جام جهان‌پهلوان تختی در سالن ۱۲هزارنفری ورزشگاه آزادی پی‌گیری می‌شود.
در این رقابت‌ها و در حاشیه برگزاری مسابقات فینال و رده‌بندی کشتی فرنگی که با حضور اعضای کمیته فنی تیم ملی و مسئولین فدراسیون ادامه دارد، اتفاق عجیبی مانع از حضور یکی از اعضای هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در جایگاه ویژه سالن شد.

سیدناصر موسوی لارگانی، نماینده مجلس شورای اسلامی که به‌همراه عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی وارد سالن ۱۲هزارنفری آزادی شده بود، به‌دلیل ایراد سقف این سالن و چکه آب از آن، نتوانست در جایگاه ویژه بنشیند!

این سالن بیش از این در جریان چند مسابقه مهم از جمله رقابت‌های والیبال با همین مشکل روبرو شده بود، اما مسئولین شرکت توسعه و تجهیز و مدیریت مجموعه آزادی تا کنون نسبت به رفع این مشکل بی توجهی کرده اند.

این سالن که تحت مدیریت شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی کشور قرار دارد، پیش از این هم مشکلاتی این‌چنینی نظیر چکه کردن سقف داشته و مشخص نیست که این شرکت تحت اختیار وزارت ورزش‌وجوانان، تا چه زمانی بازسازی و مرمت اماکن مهم ورزش ایران را به تاخیر می‌اندازد.
 
چکه سقف ورزشگاه آزادی مانع از حضور عضو هیات‌رئیسه مجلس در جایگاه ویژه شد

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۷۳۵۷۴۲، www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین