پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۴۴۰
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان از پرداخت ۱۰میلیارد تومان از سوی این وزارتخانه به فدراسیون فوتبال برای آماده سازی و حضور قدرتمندانه تیم ملی فوتبال در مرحله مقدماتی جام جهانی خبر داد.

شعار سال:ژاله فرامرزیان با اشاره به اهمیت رقابت های مقدماتی جام جهانی فوتبال برای تیم ملی ایران و انتظارات به حق دوستداران فوتبال اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان به دستور مسعود سلطانی فر مبلغ ۱۰میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان به حساب فدراسیون فوتبال واریز کرد.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: این کمک با توجه به در پیش بودن رقابت های مقدماتی جام جهانی در بحرین و بازی های حساسی که تیم ملی فوتبال ایران با رقبا در خرداد ماه پیش رو دارد از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان در هفته گذشته و هفته جاری در دو مرحله به حساب فدراسیون فوتبال واریز شده است.
 
فرامرزیان گفت: اخبار منتشر شده مبنی بر کمک نکردن وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال صحت ندارد و تکذیب می شود.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی  عصر ایران، تاریخ انتشار:  30اردیبهشت1400، کدخبر:785181 ،www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین