پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۵۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۴
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در روز‌های آینده برای اطمینان از اتمام سامانه دوم آب شرب به اصفهان تخصیص خواهد یافت.
شعار سال: محمدباقر نوبخت شامگاه پنجشنبه پس از اتمام برنامه‌های سفر به اصفهان در گفت و گوی تلویزیونی افزود: سال گذشته در سفر به اصفهان برای پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل طرح سامانه دوم آبرسانی به اصفهان قول مساعد دادم که بطور صد در صد تخصیص یافت.

طرح سامانه دوم آبرسانی اصفهان با هدف آبرسانی به ۱۴ شهرستان استان اصفهان (۷۳ شهر و ۷۸ دهستان) به طول ۲۷ کیلومتر در حال اجراست، از طریق این سامانه که عملیات اجرایی آن از سال ۸۸ آغاز شد، قرار است آب مورد نیاز اصفهان بطور مستقیم از دریاچه سد زاینده‌رود در چادگان و از خروجی تونل در نزدیکی شهر تیران، منتقل و تامین شود.

معاون رییس جمهوری اظهار داشت: برای اینکه برای هفت تا ۱۰ سال آینده نگرانی تامین آب آشامیدنی مردم اصفهان و ۱۴ شهرستان رفع شود باید ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر بمنظور تکمیل این طرح پرداخت شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت این موضوع در گفتگو با استاندار اصفهان تاکید بر این شد که اطمینان داشته باشم این طرح قبل از اتمام این دوره خدمتم در دولت تکمیل شود.

نوبخت با بیان اینکه به قول و پیگیری استاندار اصفهان اطمینان دارم، تصریح کرد: مقرر شد با این شرط که تا پایان خرداد آب وارد لوله‌های سامانه دوم آبرسانی اصفهان و به آب فعلی اضافه شود، ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر به فوریت تامین شود.

وی اظهار امیدواری کرد که با تخصیص این اعتبار طرح مذکور تمام شود و مردم اصفهان نگران آب آشامیدنی نباشند.

محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، عصر روز چهارشنبه پنجم خرداد وارد اصفهان شد.
بازدید از طرح مترو اصفهان - بهارستان، قطعه سوم کنارگذر شرق، وضعیت آبرسانی به ۱۴ شهرستان استان، افتتاح مسکن محرومان بنیاد مسکن و کمیته امداد در شهرستان تیران و کرون، افتتاح ورزشگاه بزرگ ولایت دانشگاه اصفهان و ساختمان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از برنامه‌های این سفر بود.

استان اصفهان بیش از پنج میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۲۴ شهرستان دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار:۷ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر:۸۴۳۴۶۳۸۲، www.irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
0
در جایی که لازم باشد بودجه براحتی تأمین اعتبار می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین