پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۶۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
فرماندار اسفراین گفت: سیل پنجشنبه شب به ۱۷ واحد مسکونی و حوزه کشاورزی چهار روستای بخش مرکزی این شهرستان خراسان شمالی خسارت زد
شعار سال: مهدی کرامتی فرماندار اسفراین گفت: بیشترین بارندگی و خسارت سیل در دهستان‌های دامنکوه و رویین بوده که بر اساس برآورد‌های اولیه به بیش از ۱۲ واحد مسکونی در روستا‌های رویین و دهک خسارات وارد شده است.

کرامتی افزود: به دلیل مشکلات فنی پل روستای دهک و ورود سیل به داخل روستا علاوه بر خسارت به شماری از واحد‌های مسکونی روستایی، سیلاب سبب تلف شدن ۴۰ راس دام و خسارت به انبار‌های علوفه در این روستا شده است.

فرماندار اسفراین گفت:جاری شدن سیل در روستای رویین که از حجم بالایی برخوردار بود به پنج واحد مسکونی و باغات این روستا خسارت وارد کرد.

کرامتی گفت: بارندگی و سیلاب باعث آبگرفتگی برخی از منازل مسکونی در روستای توی شده و در روستای حسن آباد نیز به منازل مسکونی و دام‌ها خسارت زده است.

او تصریح کرد: مدیریت بحران شهرستان اسفراین از زمان شروع بارش باران در آماده باش است و نیرو‌های امدادی و عملیاتی برای رفع مشکل در این مناطق حضور دارند.

اداره کل هواشناسی خراسان روز سه شنبه با صدور اطلاعیه‌ای بارش باران به همراه رعد و برق و وزش باد شدید برای برخی مناطق استان را تا روز پنجشنبه پیش‌بینی کرده بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۷۷۰۹۱۹، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
0
0
ستاد مدیریت بحران در آماده باش است ولی سیل خسارت وارد کرده به خانه‌های مردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین