پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۲۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
طبق قانون اموال غیرمنقول (اموالی که قابلیت جابجایی ندارد مانند زمین، خانه، و...) باید به ثبت در دفاتر اسناد رسمی برسد، اما خودرو جزء اموال منقول (هر مالی که امکان جابجایی دارد) است و همان برگ سبز کفایت می‌کند. تا کنون فکر کردید چرا وقتی خودرو از خودروسازان می‌خرید هیچگاه سند دفاتر اسناد رسمی نمی‌دهند و فقط همان برگ سبز خودرو می‌دهند؟!

شعار سال: واقعیت امر این است که سال هاست بسیاری از مردم می دانند که برگ سبز سند مالکیت خودرو است اما به دلیل ترس بیهوده ای که دفاتر اسناد رسمی با کارهای رسانه ای به جان مردم انداختند حاضر می شوند پول‌هایشان رو بیهوده برای سند زدنی که نیاز نیست هدر دهند!

اصولا طبق قانون اموال غیرمنقول (اموالی که قابلیت جابجایی ندارد مانند زمین، خانه، و...) باید به ثبت در دفاتر اسناد رسمی برسد اما خودرو جزء اموال منقول (هر مالی که امکان جابجایی دارد) است و همان برگ سبز کفایت می کند! تا کنون فکر کردید چرا وقتی خودرو  از خودروسازان می خرید هیچگاه سند دفاتر اسناد رسمی نمی‌دهند و فقط همان برگ سبز خودرو می دهند!؟ و مشکلی هم در اثبات مالکیت خریداران هیچگاه رخ نمی دهد! دفاتر اسناد رسمی اگر راست می گویند طبق قانون باید سند رسمی زده شود اول از همه باید خودروسازان را مجبور به این کار کنند!!

خلاصه اینکه نوش جان دفترداران و دولت که از ترس و نا آگاهی مردم نهایت استفاده را در خالی کردن جیب هایشان می برند!

تعداد بازدید : 31

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
0
1
نوش جان آنها؟شرافت و صداقت چیز خوبی هست،چند وقت هست که مجلس تصویب کرده همین برگ کذایی مدرک محسوب میشود؟وقتی قانون واضح و مشخص نیست و شرح وظایف و حیطه وظایف حد و مرز مشخص ندارد مردم حق دارند ترس داشته باشند و به حرف هیچکس اعتماد نکنند،
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین