پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۸۸۱
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
قرار بود با بهره برداری از پروژه که نخستین و بزرگترین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تخصصی کشاورزی کشور در شهرستان پارس آباد، زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر ایجاد و سالانه نیز ۵ هزار نفر کارآموز از سراسر کشور در رشته‌های مختلف مهارت لازم را کسب کنند که با گذشت ۱۴ سال نه تنها این پروژه به سرانجام نرسید، بلکه این طرح این روز‌ها به محل چَرا و نگهداری احشام تبدیل شده است.
شعار سال: سال ۸۶ بود که نخستین و بزرگترین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تخصصی کشاورزی کشور در شهرستان پارس آباد به زمین زده شد.

قرار بود این مرکز در زمین ۳۰ هکتاری و با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات بانک جهانی، استانی و سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور احداث می‌شود.

این مرکز که در ۲۵ کیلومتری جاده پارس آباد به اصلاندوز قرار دارد ۲۰ درصد در همان ابتدای سال شروع پروژه پیشرفت داشت و با هدف ایجاد کارگاه‌های آموزشی از جمله پرورش شترمرغ، گاوداری صنعتی، پرورش قارچ، آبزیان، کشت گلخانه‌ای و گیاهان باغبانی و زراعت، دارویی، ماشین آلات کشاورزی، خوابگاه‌های پسران و دختران و نیز فضا‌های اداری و آموزشی احداث شود.

قرار بود با بهره برداری این پروژه زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر ایجاد و سالانه نیز ۵ هزار نفر کارآموز از سراسر کشور در رشته‌های مختلف مهارت لازم را کسب کنند که با گذشت ۱۴ سال نه تنها این پروژه به سرانجام نرسید، بلکه این طرح این روز‌ها به محل چَرا و نگهداری احشام تبدیل شده است.
تعداد بازدید : 13

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از آران مغان
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین