پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۴۵۲
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
تیم‌ملی والیبال ایران در نهمین بازی خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ به مصاف آلمان رفت و چهارمین شکست خود را متحمل شد.
شعار سال: تیم ملی والیبال ایران در نهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف آلمان رفت و در یک بازی عجیب و غریب با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا ایران فقط یک امتیاز از این مسابقه کسب کند و تعداد بردهایش در عدد ۵ بماند. این چهارمین شکست ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ بود.

ولادیمیر آلکنو برای شروع این مسابقه سعید معروف، مسعود غلامی، محمد موسوی، میثم صالحی، میلاد عبادی پور، صابر کاظمی و آرمان صالحی استفاده کرد.

ست نخست؛ ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران
شاگردان ولادیمیر آلکنو شروع خوبی در این مسابقه نداشتند، اما زمانی که سعید معروف پشت خط سرویس قرار گرفت ورق برگشت و در امتیاز ۸ بر ۷ به سود ایران هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. برتری ایران ادامه پیدا کرد و در امتیاز ۱۶ بر ۱۴ به سود ایران یک بار دیگر تیم‌ها به وقت استراحت فنی رفتند. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود شاگردان ولادیمیر آلکنو خاتمه پیدا کرد.

ست دوم؛ ۲۵ بر ۲۰ به سود آلمان
برای شروع ست دوم ترکیب ایران تغییری نکرد. شاگردان جیانی در تیم ملی آلمان این ست را کمی بهتر آغاز کردند و در امتیاز ۸ بر ۶ به سود آنها، هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند. برتری آلمانی‌ها ادامه پیدا کرد و در امتیاز ۱۶ بر ۱۱ به سود آنها، یک بار دیگر بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود شاگردان جیانی خاتمه پیدا کرد.

ست سوم؛ ۲۵ بر ۱۹ به سود آلمان
آلمان در ست سوم هم شروع خوبی داشت و توانست ایران را تحت فشار قرار دهد. در امتیاز ۸ بر ۳ به سود شاگردان جیانی، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند. اختلاف رفته رفته بیشتر شد و آلکنو مجبور شد تا تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کند. در امتیاز ۱۶ بر ۸ به سود آلمان، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت ۲۵ بر ۱۹ به سود آلمان تمام شد تا یکی از سنگین‌ترین شکست‌های تیم تا اینجای مسابقات ثبت شود.

ست چهارم؛ ۲۵ بر ۱۹ به سود ایران
ست چهارم با شور و هیجان بالایی بین بازیکنان دو تیم آغاز شد. در امتیاز ۸ بر ۵ به سود ایران بازیکنان به وقت استراحت فنی رفتند تا به صحبت‌های سرمربیان خود گوش کنند. آلمان در امتیاز ۱۰ بازی را به تساوی کشاند. عملکرد هر دو تیم در این ست بسیار تماشایی بود، اما در نهایت ست چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود ایران تمام شد.

ست پنجم؛ ۱۵-۱۳ به سود آلمان
امتیاز اول این ست را آلمانی‌ها از روی دفاع کسب کردند. بیرون رفتن سرویس میثم صالحی بازی را ۷-۴ به نفع آلمان‌ها کرد. اشتباهات بازیکنان ایران هم در این ست ادامه داشت و شاگردان جیانی به خوبی از این مسئله استفاده کردند. تلاش‌های بازیکنان و البته نکات فنی آلکنو حریف اشتباهات خودی نشد و در نهایت این ست هم با برتری آلمان همراه شد تا آن‌ها ۳ بر ۲ برنده این مسابقه باشند.

تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه خود روز سه شنبه، ۲۵ خرداد از ساعت ۱۴:۳۰ باید مقابل استرالیا قرار بگیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۵۲۴۱۴۵، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین