پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۱۹۰
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
سهراب احمدی کارشناس صنعت گفت: خارج از تمام نگاه‌ها و موضع گیری‌های سیاسی، بنده بر این باورم که آقای رییسی با وجود مدت کوتاه در قوه قضاییه عملکرد قابل قبولی در قوه قضاییه داشته است و می‌تواند در مقام ریاست جمهوری نیز موفق شود.

  شعار سال: سهراب احمدی کارشناس صنعت  گفت: خارج از تمام نگاهها و موضع گیری های سیاسی ، بنده بر این باورم که آقای رییسی با وجود مدت کوتاه در قوه قضاییه عملکرد قابل قبولی در قوه قضاییه داشته است و می‌تواند در مقام ریاست جمهوری نیز موفق شود .
 
وی با اشاره به راه اندازی واحدهای صنعتی  از سوی وی تصریح کرد: سفرهای وی به استانها و نشست با تولیدکنندگان و فعالان صنعتی کشور نشان داد او با برنامه است و این یعنی میشود به آینده صنعت با هدایت یک مدیر قوی و کار آمد امیدوار بود .
 
وی تصریح کرد : اگر تولید به صورت جدی وارد مدار میشود و و تولید کنندگان به این نتیجه برسند که دولت حامی و همراه آنهاست ، قطعا روند  اشتغال بهبود یافته و این مصداق اصلی رشد اقتصادی است .
 
سهراب احمدی تاکید کرد : رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از راهکارهای جدی برای ایجاد رونق اقتصادی و حل مشکلات اقتصادی را تولید دانستند و بارها بر این موضوع تاکید کردند  ولی دولت روحانی نگاهش بیشتر نگاه وارداتی بود تا تولید .برای مثال در وزارت صمت راهبرد  نهضت ساخت داخل با اولویت زمانبندی، راهبری، سیاستگذاری و نظارت بر اجرای برنامه ها و فعالیت ها اجرایی ابلاغ شد که می توانست به صورت جدی تولید کشور را وارد یک فاز مهم و اساسی نماید که متاسفانه اجرایی نشد و بعد از مدتی کم رنگ و در نهایت از برنامه وزارت صمت خارج کرد .نهضتی که در چند ماه اول چند میلیارد دلار برای کشور ارزآوری به دنبال داشت .
 
وی تصریح کرد: آقای رییسی نگاهش را به تولید معطوف کرده است و خوشبختانه به دیدگاه کارشناسان و فعالان صنعتی بخش خصوصی اهمیت فراوانی می دهد که این موارد مهم و اساسی  می تواند  تولید کنندگان توانمند و دارای پتانسیل که متاسفانه از سوی دولت روحانی  حمایت نشدند را با خود همراه کند .
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ، تاریخ انتشار: 27خرداد 1400، کدخبر:110291 ، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین