پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۳۱۷
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناو مین شکار شاهین ایران با دستور رییس جمهوری و به صورت ویدیو کنفرانسی با حضور فرمانده کل ارتش، وزیردفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و فرمانده نیروی دریایی ارتش روز دوشنبه در بندرعباس به ناوگان نیروی دریایی ارتش پیوستند.
شعار سال: رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح روز دوشنبه در آیین پیوستن این ۲ شناور به یگان‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ناوشکن دنا پرونده پنجم از شناور‌های موشک اندازی است که در سال‌های گذشته چهار فروند از آن‌ها در ناوگان شمال به نیروی دریایی ملحق شدند.

امیر دریادار «امیر رستگاری» ادامه داد: این ناوشکن ساخت کامل وزارت دفاع و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران است که با نظارت و مشارکت نیروی دریایی تکمیل شده است.

وی اضافه کرد: ناوشکن تمام ایرانی دنا را که به لحاظ امکانات و تجهیزات و عملکرد متفاوت از ناوشکن‌های هم نسل خود است که مراحل نهایی تولید و تست ناوشکن دنا در سال گذشته به پایان رسید.

تعداد بازدید : 22

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از نورنیوز
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین