پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۵۷۳
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸
ناصر فغفوری امروز اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، مزایده محدوده‌های اکتشافی، معدنی و معادن غیر فعال استان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

شعار سال: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بزرگترین مزایده معدن در قالب ۳۳۶ محدوده برگزار شد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: این مزایده برای ۳۳۶ محدوده معدنی در سطح استان برگزار شد که در آن ۱۵۴ نفر شرکت کننده حضور داشت.
 
وی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، این مزایده به صورت کاملا الکترونیکی و بدون حضور مراجعین از طریق سامانه ستاد برگزار شد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: پیرو اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته متقاضیان از ۳۰ اردیبهشت تا ۱۳ خرداد مهلت ثبت نام و شرکت در مزایده را داشتند که این مزایده در سالن جلسات سازمان با حضور اعضای کمیسیون مزایده برگزار شد.
 
وی با اشاره به اینکه طی مزایده صورت گرفته ۷۶ محدوده دارای واجد شرایط بوده و به واجدین شرایط واگذار شد، اضافه کرد: این مزایده در راستای احیای معادن غیر فعال، تامین مواد اولیه واحد‌های تولیدی و استفاده از ظرفیت‌های معادن اکتشافی در سطح استان برگزار شد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی می متالز ، تاریخ انتشار: 30خرداد 1400، کدخبر: ، me-metals.ir،214933

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین