پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۴۴۷
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۳
سرلشکر حسین سلامی در آیین رونمایی از واکسن نوترکیب «نورا» تولید شده در دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله (عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آغاز فرآیند کارآزمایی بالینی این واکسن، اظهار داشت: پیمودن قله‌ها همواره کار سختی است و گذر از صخره‌های سخت و قدم گذاشتن بر فراز ارتفاعات بلند کار مشکلی است، اما هیچ کشوری و هیچ ملتی بدون طی کردن مسیر‌های سخت صعود به قله‌های پیشرفت و اعتبار و منزلت دست نخواهد یافت.
شعار سال: سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (یکشنبه) در آیین رونمایی از واکسن نوترکیب «نورا» تولید شده در دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله (عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آغاز فرآیند کارآزمایی بالینی این واکسن، اظهار داشت: پیمودن قله‌ها همواره کار سختی است و گذر از صخره‌های سخت و قدم گذاشتن بر فراز ارتفاعات بلند کار مشکلی است، اما هیچ کشوری و هیچ ملتی بدون طی کردن مسیر‌های سخت صعود به قله‌های پیشرفت و اعتبار و منزلت دست نخواهد یافت.

وی افزود: تا ملتی آرزو‌های بزرگ را در آغوش نگیرد و آرزو‌های درونی خود را به ما به ازاهایی در عالم حقیقت تبدیل نکند، بزرگ نمی‌شود. وسعت یک ملت، به وسعت آرزو‌ها و به بلندای همت و قامت بلند نگاه اوست.
 
هر ملتی که نتواند رویداد بسازد بزرگ نمی‌شود

سرلشکر سلامی با بیان اینکه هر ملتی که نتواند رویداد بسازد بزرگ نمی‌شود، عنوان کرد: ما در عرصه نبرد برای استقلال هستیم و در یک جنگ بزرگ جهانی که محور اصلی آن استقلال و خوداتکایی و اعتبار ماست و جهان قدرتمند تصمیم گرفته است مانع از استقلال ملی ما شود.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: ما هم تصمیم گرفته‌ایم به هر قیمتی شده این معنای زیبا و مقدس را همانند جامه‌ای زرین و درخشان بر قامت کشور و ملتمان بپوشانیم. راه سختی را طی کرده‌ایم و قطعا هنوز فراز‌های سختی برای طی کردن باقی مانده است.

وی با اشاره به اعمال تحریم‌های ظالمانه از سوی دشمنان علیه کشورمان، گفت: کسانی که در جهان از دموکراسی و آزادی و امنیت و پیشرفت سخن می‌گویند، علاقه دارند کودکان ما در آغوش مادرانشان جانشان را از دست بدهند، علاقه دارند مردمان کشورمان بدون دارو و غذا باقی بمانند، نقشه ذهنی آن‌ها برای کشور ما فقر و گرسنگی و عقب ماندگی است و برای همین است که نه اجازه انتقال پول برای دارو و واکسن را می‌دهند و نه اجازه می‌دهند مایحتاج اولیه را تامین کنیم.
 
ما یک ملت استثنایی هستیم

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه ما یک ملت استثنایی هستیم، تصریح کرد: ملتی که در اوج محاصره توانسته است آفرینش‌گر چنین افتخارات بزرگی باشد، یقینا یک ملت شگفتی ساز و استثنایی است.

سرلشکر سلامی ادامه داد: پرستاران ما درد مردم را به جان خریدند و این رمز پیروزی ما در یکسال و نیم گذشته بود. دست همه پزشکان و پرستاران و همه کادر درمان را می‌بوسم.

وی با بیان اینکه ما تصمیم گرفته‌ایم در جهان در هر پدیده‌ای جزو کشور‌های برتر جهان باشیم و امروز در بسیاری از حوزه‌ها جزو کشور‌های برتر هستیم، خاطرنشان کرد: ما پرنده‌های پهن پیکر بدون سرنشین داریم که هفت هزار کیلومتر پرواز می‌کنند و در هر نقطه‌ای فرود می‌آیند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: ما مرد میدان‌های سخت هستیم و به همه جهان می‌گوییم که از میدان خارج نمی‌شویم و می‌دانیم که سر انجام همه حصار‌های سخت محاصره را با اقدامات فنی و علمی می‌شکنیم. ما این واکسن‌ها را در اختیار مردم فقیر سایر کشور‌ها قرار می‌دهیم و ملت عزیز ما اطمینان داشته باشند که بیرق‌های امید را بیش از هر وقت دیگری برافراشته خواهند دید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۱۰۴۲۶، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین