پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۶۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
لایحه شهرداری بوشهر برای کمک ۶ میلیاردتومانی به تیم شاهین شهرداری بوشهر با یک رای مخالف به تصویب رسید. اما با حاشیه‌هایی همراه بود.
شعار سال: این مصوبه با رای موافق ۵ عضو شورا و رای مخالف طاهره شمشیری همراه شد. شمشیری از ماه‌های گذشته درخصوص آنچه شفاف نبودن هزینه کرد‌های این تیم نامیده، انتقاداتی به شهرداری داشته و در جلسه شورا نیز تاکید کرد که هرچند کمک به شاهین برای نشاط اجتماعی مفید است، اما باید در هزینه‌های شهرداری تعادل وجود داشته باشد تا از وظایف ذاتی اش باز نماند.

در لایحه شهرداری عنوان شده بود که قرار است ۲ میلیاردتومان از ردیف حق الجلسه‌ها و ۴ میلیاردتومان از ردیف سوخت ماشین آلات شهرداری برای تیم شاهین جابجا شود.

افزایش بودجه شاهین به ۲۱ میلیارد تومان

این درحالی است که برای فصل جاری ۱۵ میلیاردتومان جهت حضور شاهین در لیگ آزادگان مصوب شده و با ۶ میلیاردتومان مازادی که پیشنهاد شده، هزینه کرد شهرداری برای این تیم به ۲۱ میلیاردتومان می‌رسد.

ایزدپناه سرپرست تیم شاهین گفت: ما از فصل قبل در لیگ برتر ۴ میلیاردتومان بدهی داشتیم که شهرداری از بودجه ۱۵ میلیاردی امسال پرداخت کرد، درحالی که ما برای مبلغ پیشنهادی امسال آنالیز دقیقی کرده بودیم و تسویه بدهی‌های قبل با آن، ما را با مشکل نقدینگی شدید مواجه کرده است.

نمی‌توان قول صعود داد

مسیگر مدیرعامل باشگاه شاهین هم در این جلسه گفت: نگذاشته ایم مشکلات مالی و اتفاقی که درخصوص محاسبه بدهی‌های فصل قبل از اعتبار امسال رخ داده به بازیکنان و کادر فنی کشیده و آن‌ها نگران شوند، ولی از شورا درخواست داریم با این افزایش اعتبار موافقت کنند.

وی با بیان اینکه فوتبال قابل پیش بینی نیست و نمی‌توان قول صعود داد، افزود: حتی با مصوبه شورا، نمی‌توان صعود شاهین به لیگ برتر را قطعی دانست، چون تیم‌هایی مثل مس کرمان حدود ۵۰ میلیارد هزینه کرده اند و الان پایین‌تر از ما هستند، ولی روند شاهین رو به جلو و در جمع مدعیان می‌باشد و با تزریق اعتبار جدید، امید می‌رود نتیجه یک فصل زحمات همه ارکان باشگاه به نتیجه برسد.

شورای جدید و تیم داری شاهین

یکی از حواشی این لایحه این بود که حدود یک ماه دیگر شورای شهر جدید فعالیت را آغاز می‌کند و باید دید دیدگاه آن‌ها درباره تیم داری حرفه‌ای چیست.

در این خصوص صالحیان شهردار بوشهر اظهار داشت: اگر تیم به لیگ برتر صعود کند، قطعا ارزش افزوده چند برابری دارد، هرچند برای فعالیت در سطح لیگ برتر باید دید آیا وزارت کشور یا دستگاه‌های نظارتی مجوز می‌دهند یا خیر؟

از طرفی عبدالخالق برزگرزاده عضو شورا پیشنهاد کرد که در لایحه مذکور اعلام شود مبلغ ۶ میلیارد برای ابتدای فصل آینده هم باشد تا در تغییرات شورا و شهرداری در ماه آینده، مشکلی برای پیش فصل شاهین وجود نداشته باشد، موضوعی که پس از بحث و بررسی ها، به لایحه شهرداری اضافه شد.

همچین در این جلسه چند طرح دیگر شهرداری در حوزه شهرسازی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خیلج فارس، تاریخ انتشار: ۸تیر ۱۴۰۰، کد خبر: pgnews.ir، ۴۰۵۱۳۳
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
0
0
عجیب است ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
نتیجه زحمات همه بازیکنان دیده خواهد شد.با تلاش و تمرین میتوانند به لیگ برتر صعود کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین