پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۹۴۱
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
به منظور کاهش خسارت ناشی از خشکسالی، ۱۰۰ هزار تن جو از محل ذخیره استراتژیک علوفه و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به عشایر اختصاص یافت.
شعار سال: علایی مقدم رییس سازمان امور عشایری کشور در ساری با بیان اینکه خشکسالی امسال یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن ظرفیت علوفه مراتع کشور را کاهش داد گفت: خشکسالی تاکنون به بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به جامعه عشایری کشور خسارت وارد کرده است.
او افزود: برای کاهش خسارت ناشی از خشکسالی مقرر شده بود ۱۰۰ هزار تن جو از محل ذخیره استراتژیک علوفه بین عشایر توزیع شود که این کار از امروز آغاز شده است.
رییس سازمان امور عشایری کشور ادامه داد: برای جبران خسارت‌های ناشی از خشکسالی به جامعه عشایر کشور ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای تامین علوفه اختصاص یافته است.
علایی مقدم تجهیز و نوسازی ناوگان آبرسانی به مناطق عشایری را نیز از جمله رویکرد‌های این سازمان اعلام کرد و ادامه داد: ۴۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی سیار به جامعه عشایر کشور امسال تخصیص یافته است.
او با بیان اینکه ستاد ملی مقابله با خشکسالی در سازمان امور عشایر از اواخر سال گذشته تشکیل شد، اافزود: این ستاد به شورای قیمت‌گذاری کالا‌های اساسی پیشنهاد کرد برای جلوگیری از فعالیت دلالان در جامعه عشایری یک میلیون رأس دام تضمینی از عشایر کشور خریداری شود.
رییس سازمان امور عشایری کشور ادامه داد: شرکت پشتیبانی امور دام در این طرح هر کیلوگرم دام را ۴۵ هزار تومان خریداری و به ازای هر کیلوگرم دام، ۳ کیلوگرم جو یارانه‌ای به این دامداران پرداخت می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰، ۷۸۰۶۳۹۳، www..yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین