پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۷۴۹
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳
دبیرخانه شورای ملی مشورتی دادگاه اطفال و نوجوانان، پس از بررسی آراء دریافت شده، رأی صادره از شعبه ۱۰۸ دادگاه کیفری دو شهرستان سنندج به تصدی قاضی «حاتم وکیلی» را به عنوان رای برتر کشوری در حوزه «محاکم ویژه اطفال و نوجوانان» انتخاب کرد.
شعار سال: رأی صادره از شعبه ۱۰۸ دادگاه کیفری دو شهرستان سنندج به تصدی قاضی «حاتم وکیلی»، که متضمن مبانی و شاخص‌های رأی برتر شد؛ به عنوان رای برتر کشوری در حوزه «محاکم ویژه اطفال و نوجوانان» انتخاب شده است.
رئیس کل دادگستری استان در این باره در گفتگو با همشهری آنلاین افزود: یکی از اقدامات در نظر گرفته شده در پایان هر سال، ارزیابی تاثیرگذاری اقدامات صورت گرفته در اجرای برنامه «عملیاتی نمودن راهنمای فنی و شیوه نامه اجرایی ارائه خدمات مشاوره در دادگاه اطفال و نوجوانان» از طریق بررسی آراء صادره از سوی دادگاه‌های اطفال و نوجوانان در استان‌ها است.
حجت الاسلام سیدحسین حسینی گفت: به همین دلیل، دبیرخانه شورای ملی مشورتی دادگاه اطفال و نوجوانان، اقدام به بررسی و ارزیابی آراء دریافت شده از استان‌ها در جلسات متعدد کرد که پس از بررسی، رأی صادره از شعبه ۱۰۸ دادگاه کیفری دو شهرستان سنندج به تصدی قاضی «حاتم وکیلی»، که واجد همه شاخص‌های یک رأی متناسب با وضعیت متهم و قربانی طفل و نوجوان است، به عنوان رای برتر کشوری در حوزه «محاکم ویژه اطفال و نوجوانان» انتخاب شده است.
وی بیان داشت: قاضی وکیلی در پرونده نوجوان ۱۷ ساله سنندجی که متهم به نگهداری مواد مخدر از نوع گراس به میزان ۵۰ گرم بوده است، وی را به یکصد و شصت ساعت خدمات عمومی رایگان به صورت ۴ ساعت در طول روز در مرکز نگهداری سالمندان وابسته به اداره بهزیستی شهرستان سنندج به عنوان مجازات جایگزین حبس، محکوم نموده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۶۱۲۸۳۵، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین