پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۳۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد، تمام زنان باردار واکسینه شده در سه ماهه سوم کودکان سالم با آنتی بادی‌هایی که از آن‌ها در برابر کووید ۱۹ محافظت می‌کند به دنیا می‌آورند.

شعار سال:طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت روسیه، زنان باردار از گروه‌های پر خطر فقط پس از هفته ۲۲ می‌توانند تلقیح شوند؛ زنان باردار واکسینه شده در سه ماهه سوم، کودکان سالم با آنتی بادی‌هایی که از آنها در برابر کووید ۱۹ محافظت می‌کند به دنیا می‌آورند.
 
به گزارش تاس، طبق دستورالعمل‌های موقت وزارت بهداشت روسیه در مورد واکسیناسیون کووید۱۹، زنان باردار از گروه‌های پر خطر فقط پس از هفته ۲۲ می‌توانند تلقیح شوند.
 
الکساندر گورلوف، معاون کار علمی موسسه تحقیقات مرکزی اپیدمیولوژی روسپوتربنادزور و عضو مسئول آکادمی علوم روسیه، گفت: زنان باردار فقط در سه ماهه سوم می‌توانند علیه بیماری همه‌گیر واکسینه شوند.
 
وی در مصاحبه‌ای با ایستگاه رادیویی گووریت مسکو گفت: واکسیناسیون فقط در سه ماهه سوم بارداری انجام می‌شود، زمانی که همه اندام‌های نوزاد تشکیل شده است.
 
نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد، تمام زنان باردار واکسینه شده در سه ماهه سوم کودکان سالم با آنتی بادی‌هایی که از آنها در برابر کووید ۱۹ محافظت می‌کند به دنیا می‌آورند.
 
میخائیل موراشکو، وزیر بهداشت روسیه در تاریخ ۲۵ ژوئن ( دو هفته پیش) گفت که با در نظر گرفتن نتایج مثبت آزمایشات ایمنی پیش بالینی واکسن و داده‌های جمع آوری شده در مورد ایمنی و کارایی آن در طی آزمایشات پس از ثبت نام، کارشناسان تصمیم گرفته‌اند اجازه استفاده از واکسن اسپونتیک وی در میان زنان باردار را صادر کنند.
 
وزیر بهداشت توضیح داد که این امر به زنان بارداری که خطر بالایی از بروز علائم شدید بیماری را دارند امکان واکسیناسیون را می‌دهد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد  ، تاریخ انتشار:  20 تیر   1400، کدخبر:3780443 ، www.donya-e-eqtesad.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
0
0
نوزادانی که بدنیا می آیند ایمن هستند در برابر کرونا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
0
0
نوزادان از قبل تولد واکسینه میشوند و نگران واکسیناسیون نیستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین